hvilken film......hjælp
Fra : keldo

Dato : 26-03-06 15:38

I starten af firserne var der premiere på en actionfilm. Film kom direkte på
video og altså ikke i biffen. Filmen var udpræget b-film. Der var en stærk
muskelman på coveret, og jeg mener han havde "noget" med sin arm(?). Her I
min by havde vi den gang Hectors Videocenter, og her kom hovedpersonen
(amerikaner) forbi på promotiontour. Jeg mener filmens titel startede med Q
men er ikke helt sikker.

Har I nogle bud?

RK

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-03-06 18:13

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> Har I nogle bud?
>
> RK

Måske gode, gamle Queruak? ;)

http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/queruak.html

Mvh. Henrik

Fra : Keldo

Dato : 26-03-06 18:45

yes sir, hehe.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 26-03-06 20:15

"Henrik Nielsen" <prozac@SPAMmachinery.dk> skrev i en meddelelse

> "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message

> Måske gode, gamle Queruak? ;)
>
> http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/queruak.html

Hold da op hvor har jeg ikke tænkt på den film i mange år...Men nu får jeg
en fantastisk trang til at gense den. Da vi var børn, var den en af de
største...

Mvh. brian

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 23:40

Brian, Rikke og Kristian wrote:

> [...]

the one and only

> Hold da op hvor har jeg ikke tænkt på den film i mange år...Men nu får jeg
> en fantastisk trang til at gense den. Da vi var børn, var den en af de
> største...

Hvorfor var han så sej??! fordi han kunne kløve 40 kubikmeter brænde på
30 sekunder, køre igennem syreregn uden at tage skade... hæhæh... han
var sgu værre end rambo filmene blev... og alligevel så man filmen en
femten seksten gange i træk.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-03-06 08:43

Henrik Nielsen skrev:
> Måske gode, gamle Queruak? ;)
>
> http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/queruak.html

Den husker jeg godt fra video 80'ernes kongedage - fik dog aldrig set
den... nogen der ved noget om hvor man får fat på den henne?

Sergio Martino er jo ellers godt repræsenteret på DVD