Hvordan fjerner man begrænsninger i en KYM~
Fra : K.H.

Dato : 26-03-06 15:24

Dette indlæg er stillet på foranledning af min kones lillebror, som har
nævnte scooter.

Jeg troede, der sad en skive i variatoren, men det gjorde der ikke. Vi vil
ikke begynde på at lukke blindrøret i udstødningen.
Så spørgsmålet er om der sidder noget der begrænser i koblingen?

Nogen der har kendskab til dette, og hvordan vi får den til at køre lidt
hurtigere?

Scooteren er så standart som den kan blive, og den er ikke blevet
modificeret.

mvh
Dennis

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-03-06 08:33

hvilken model

mvh Jim

Fra : K.H.

Dato : 27-03-06 17:43

Der står Super S 9 med skrift henad siden. Går ud fra at det er det du
mener.
Jeg kan ikke få fat i min kones lillebror da han er på efterskole, og
desuden har han heller ikke hverken brugervejledning eller kvittering med,
så han evt. ville kunne give mig den rette modelnummer.

Fra : Thomas.b

Dato : 28-03-06 19:23

"K.H." <tiesseciman@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Dette indlæg er stillet på foranledning af min kones lillebror, som har
> nævnte scooter.
>
> Jeg troede, der sad en skive i variatoren, men det gjorde der ikke. Vi vil

Man kan godt se på variatoren om der er en plobmering der. Ved at se om der
er farve forskel. Man kan godt se om remmen stoppe ca. midt på eller i top.

> ikke begynde på at lukke blindrøret i udstødningen.

Min Den gamle Suzuki Katana var kun plomberet i udstødningen. Og det er i
udstødningen at man midster meget efekt på en 2 takter.

Mvh. Thomas

Fra : K.H.

Dato : 29-03-06 18:05

OK, men man kan se, at remmen kører langt op af variatoren, så man må
formode begrænsningen ligger i udstødningen. Hvad mener du med farveforskel
?

mvh
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 14:51

> OK, men man kan se, at remmen kører langt op af variatoren, så man må
> formode begrænsningen ligger i udstødningen. Hvad mener du med
> farveforskel ?

Aflejringer og slidmærker fra remmen.