Pris alt inkl. fly aalborg-kbh
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 13:58

Hej,

Hvad koster det helt præcist at flyve fra aalborg-kbh inkl. alle afgifter
med alm sas (er det ikke kun sas der beflyver ruten)?
(frem og tibage, tur-retur)

Der er vist også nogle billegere billetter, men det er jo noget med, at de
skal bookes lang tid i forvejen eller også er det skæve tidspunkter. Hvad
koster disse billige billetter alt inkl. ?

Årsag: Overvejer at pendle fra aalborg til københavn - dvs rejse hjem fredag
og tage på arbejde mandag morgen med morgen flyveren. Så jeg har brug for
overblik over hvad det koster, så jeg kan tage det i betragtning til
lønforhandlingen..

mvh Walther

Fra : Elmand

Dato : 26-03-06 15:03

"Walt" <dududududaj> skrev i en meddelelse
> [...]
> fredag og tage på arbejde mandag morgen med morgen flyveren. Så jeg har
> brug for overblik over hvad det koster, så jeg kan tage det i betragtning

Nu strammer du den.- Se dog på f.eks. www.sas.dk

Venlig hilsen
Kurt Espersen

Fra : Kim Persson

Dato : 26-03-06 16:18

> Nu strammer du den.- Se dog på f.eks. www.sas.dk
>
> Venlig hilsen
> Kurt Espersen

Hvad mener du?
Hvis manden kun har outlook åbent, så er det da hurtigere at skrive her end
først at skulle åbne browseren og indtaste S A S.
Jeg vil skyde på at manden sparer 4minutter og eftersom det kun tog et minut
at skrive til nyhedsgruppen, så taler vi om en tidsbesparelse på 400 procent
!!!

//Kim

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-03-06 14:59

Walt skrev i 44268fdd$0$934$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:

> [...]
> fredag og tage på arbejde mandag morgen med morgen flyveren. Så jeg
> har brug for overblik over hvad det koster, så jeg kan tage det i

Prøv at booke på sas.dk - så kan du selv se. Prøv at book i samme uge, mend
1 uge og med 14 dage til afrejse, så ser du de forskellige priser. Det er
MEGET afhængigt af tidspunktet: skal du med pyjamasbussen mandag morgen, er
den fuld=ingen billige pladser. Det smamme, hvis du skal hjem fredag
eftermiddag.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Knipserier kan findes på

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-03-06 19:05

Den Sun, 26 Mar 2006 14:58:02 +0200, skrev Walt :

> Hvad koster det helt præcist at flyve fra aalborg-kbh inkl. alle afgifter
> med alm sas (er det ikke kun sas der beflyver ruten)?
> (frem og tibage, tur-retur)

Fortæl du din måske kommende arbejdsgiver at det koster 1800,- kr. At du
så kan gøre det for det halve hvis du er lidt smart, kommer jo ikke ham
ved.

Hvis du ikke er så smart, er min kommision beskedne 40% af din
fortjeneste.

--
Kent Oldhøj

Fra : Barfly.

Dato : 26-03-06 19:43

"Walt" <dududududaj> wrote in message
> [...]
> fredag og tage på arbejde mandag morgen med morgen flyveren. Så jeg har
> brug for overblik over hvad det koster, så jeg kan tage det i betragtning

arbejdsgiver er nok ligeglad, men dit transportfradrag betaler faktisk
næsten et årskort til ruten,-det ligger på ca kr 100.000 om året...men det
er rigtigt mange km man får ...

Fra : Carsten Keller

Dato : 27-03-06 08:11

"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> wrote in message
> arbejdsgiver er nok ligeglad, men dit transportfradrag betaler faktisk
> næsten et årskort til ruten,-det ligger på ca kr 100.000 om året...men det
> er rigtigt mange km man får ...

Nu kan man jo desværre kun få fradrag for de dage man rejser, så det er kun
en returrejse om ugen man kan trække fra. Har ikke lige regnet efter, men
jeg tror ikke det er noget man bliver styrtende rig af...

Keller