Undersøgelse: Hvor mange dykker med scoote~
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 26-03-06 13:09

Så vil jeg træde i Johnnys "fodspor" og også lave en undersøgelse:

Hvor mange ejer en scooter og dykker jævnligt med den ?

Jeg tænker primært på scootere i den dyre ende til tek dykning f.eks. af
mærket Gavin (DIR modellen), Silent-Submersion (SS) og X-Scooter.

Jeg har selv en X-Scooter, og ved nogle DIR folk derude har en eller flere
Gavin's men vil da gerne se en "hånd"

Mon ikke denne gruppe bliver mindre end både DIR og RB grupperne ?

På forhånd tak

Sune

Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 26-03-06 14:18

Hånd op!

Jeg har en Gavin.

Henrik L. Hansen

Fra : Jens Dellgren

Dato : 26-03-06 15:39

Hånd op, jeg har en Gavin
Jens Dellgren

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 28-03-06 14:12

Lidt update:

Jeg ved Peter har en Gavin, så er vi helt oppe på 4 personer.
Nogen der har kendskab til andre, f.eks. Ulrik eller Mikkel&Camilla ... ?

/Sune

Fra : Lasse

Dato : 28-03-06 15:08

Jeg har en AquaZepp LST..
Det er den store 36 Kilo's displacement, med 55 Watt "Fuck-Off light".
Jeg har ikke proevet den endnu, da jeg ikke har haft tid og der ikke er
monteret batterier i den..
Nu maa vi se om jeg syntes det er vaerd at slaebe den med paa vrag
dyk...
Ellers kan den koebes billigt... :)

Hygge,
Kasse