? om at sluge
Fra : Blinkhinde

Dato : 26-03-06 09:28

Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
det?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-03-06 08:43

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm?

Min kone gør ikke. Hun beholder det i munden, og sputter det diskret ud i et
håndklæde el. lign. bagefter.

> Og hvordan har I det med det?

Hun siger det smager dårligt, hvilket jeg acceptere, selvom jeg personligt
ikke synes det smager specielt dårligt.

Lars

Fra : Nicolai Lang

Dato : 26-03-06 11:08

On Sun, 26 Mar 2006 09:43:24 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Hun siger det smager dårligt, hvilket jeg acceptere, selvom jeg personligt
>ikke synes det smager specielt dårligt.

Det kommer meget an på hvor gammel personen er (det kan man så ikke
påvirke så meget) og hvad man har spist (det kan man så selv gøre
noget ved).

Alkohol, medicin, hvidløg, asparges, karry - og sikkert andre stærke
krydderier - får spermen til at smage grimt.

Med venlig hilsen
"Babylai"

--
http://babylai.dk http://voksenbaby.dk

Fra : andropov

Dato : 26-03-06 11:31

On Sun, 26 Mar 2006 12:07:32 +0200, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

>Det kommer meget an på hvor gammel personen er (det kan man så ikke
>påvirke så meget) og hvad man har spist (det kan man så selv gøre
>noget ved).

Jeg kan forstå at hvis det er en ældre mand smager spermen så ikke så
godt.

Man kommer til at tænke på hvad nu hvis det er en ældre kvinde som
ammer sit barn smager mælken så også dårligere...

Fra : preben nielsen

Dato : 27-03-06 12:01

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> som
> ammer sit barn smager mælken så også dårligere...

Får ældre kvinder da børn ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : andropov

Dato : 27-03-06 12:12

On Mon, 27 Mar 2006 13:01:24 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Får ældre kvinder da børn ?

Det kommer an på hvad du forstår ved ældre...

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:21

> Det kommer an på hvad du forstår ved ældre...

HeHe - vel ikke under 45 år.....
Mener du piger under 45 er gamle, så kender jeg et par stykker der bliver
fornærmet

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-06 23:44

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> wrote in message
> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Desperate houseviwes?

> HeHe - vel ikke under 45 år.....
> Mener du piger under 45 er gamle, så kender jeg et par stykker der
> bliver fornærmet

Blandt mine onanifantasier er at piger er DESPERATE efter min sæd mht
at blive gravid.

At de nyder gourmetoplevelsen ved at sluge, er fattig erstatning, men
lidt har også ret og TV seriens ide om at de ugidelige hausfraus sku
være DESPERATE - efter et eller andet udover at have totalkontrol over
deres mænd - er da til at blive høj af

Fra : andropov

Dato : 29-03-06 15:44

On Tue, 28 Mar 2006 21:20:46 +0200, "Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk>
wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>HeHe - vel ikke under 45 år.....

Nej, det kan ikke være så slemt :)

Fra : PerX ...

Dato : 27-03-06 19:08

In article <4427c619$0$27510$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Får ældre kvinder da børn ?

Gennemsnits alderen på kvinder der får det første barn i danmark er 29.5
år.
Stadig flere skal have hjælp fordi de er blevet så gamle at kroppen ikke
kan selv mere.

Fra : preben nielsen

Dato : 28-03-06 11:11

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er 29.5
> år.
> Stadig flere skal have hjælp fordi de er blevet så gamle at

30 år er heller ikke hvad jeg kalder "ældre" kvinder. Ej heller
40...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : PerX ...

Dato : 01-04-06 22:54

In article <44290bac$0$27537$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> 30 år er heller ikke hvad jeg kalder "ældre" kvinder. Ej heller
> 40...

Det skal du da have lov til, men det gør naturen ;)

Fra : PerX ...

Dato : 27-03-06 19:06

In article <44264619$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
hansen@post4.tele.dk says...
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Min kone gør ikke. Hun beholder det i munden, og sputter det diskret ud i et
> håndklæde el. lign. bagefter.

Er det ikke nedtur?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:23

> Er det ikke nedtur?

Hvorfor skulle det være nedtur....

Syntes da det er fedt hun er ærlig og ikke gør noget hun ikke kan lide....
og hvorfor er det så vigtigt for nogen mænd at pigen sluger?

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-03-06 05:53

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <44264619$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
> hansen@post4.tele.dk says...

> Er det ikke nedtur?

Hvorfor? Når man kommer, kan man jo ikke mærke om hun sluger eller ej, og
når først man er kommet sker der jo noget i hjernen, og så er det nærmest
ligemeget.

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-04-06 22:19

[Lars Wagner Hansen | Wed, 29 Mar 2006 06:53:27 +0200]

>Når man kommer, kan man jo ikke mærke om hun sluger eller ej, og
>når først man er kommet sker der jo noget i hjernen, og så er det nærmest
>ligemeget.

Mjaeh, det er nu lidt ekstra "hot" at høre synkelyde efter man har skudt
første ladning og vide at gutten synker hver en dråbe...

Men enig - når man blot får lov til at komme i munden på sutteren, er det
ikke slemt at vedkommende (diskret) spytter det ud bagefter.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:17

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hun siger det smager dårligt, hvilket jeg acceptere, selvom jeg
> personligt ikke synes det smager specielt dårligt.

Har smagt et par gange på min egen sperm.
Jeg må nok sige, at jeg forstår de piger der ikke sluger.
- syntes ikke det smager godt.

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Per H

Dato : 28-03-06 20:26

On Tue, 28 Mar 2006 21:17:23 +0200, "Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk>
skrev:

>"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Har smagt et par gange på min egen sperm.
>Jeg må nok sige, at jeg forstår de piger der ikke sluger.
>- syntes ikke det smager godt.

det tror jeg nok alle har smagt, selvom de benægter.

Det smager ad helved til.

Man skal da være noget opstemt

Vh Per

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 00:10

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> det tror jeg nok alle har smagt, selvom de benægter.

Tro du blot hvad du har lyst til.

> Det smager ad helved til.

Velbekomme, siger jeg bare.

> Man skal da være noget opstemt

En ting er helt sikkert,- så opstemt bliver jeg aldrig.

Min mening er at de piger som sutter pik og sluger eller spytter det ud, kun
gør det for at behage manden, og ikke fordi de elsker det.

Tony

Fra : JcLind

Dato : 01-04-06 13:26

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

snip
| Min mening er at de piger som sutter pik og sluger eller spytter det
ud, kun
| gør det for at behage manden, og ikke fordi de elsker det.

Du skriver at de piger, der får sæd i munden kun gør det får mandens
skyld? Hvordan kan du være sikker på at vide det om millioner af
kvinder? Jeg tror da nok at der er nogle kvinder skulle kunne lide det.

VH jakob

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 14:15

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> wrote in message
> [...]
> skyld? Hvordan kan du være sikker på at vide det om millioner af
> kvinder? Jeg tror da nok at der er nogle kvinder skulle kunne lide

"For kvinder er der noget seksuelt meget tillokkende i
underkastelsen". Fay Weldon.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-04-06 20:48

> "JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> wrote in message

> "For kvinder er der noget seksuelt meget tillokkende i underkastelsen".
> Fay Weldon.

<ironi>
Og Fay Weldon har naturligvis snakket med alle kvinder i verden, og ved
derfro hvad hun taler om.
</ironi>

Lars

Fra : Tony

Dato : 02-04-06 22:44

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skyld? Hvordan kan du være sikker på at vide det om millioner af
> kvinder? Jeg tror da nok at der er nogle kvinder skulle kunne lide det.
*************************************

For det første skriver jeg ikke, at jeg er sikker på.
Jeg har vel lov til at ha' en mening, lige såvel du har lov til at tro, der
nok er nogle kvinder som kan lide det.

Indtil videre har jeg ikke hørt, hverken her eller andre steder, om en
kvinde som var vild med det, tværtimod.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-04-06 11:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Indtil videre har jeg ikke hørt, hverken her eller andre steder, om en
> kvinde som var vild med det, tværtimod.

Altså, jeg ved ikke, om jeg vil sige, at jeg er "vild" med det - men det
falder mig mest naturligt, og jeg synes det er dejligt og frækt og en del af
helheden.

Jeg er vist aldrig ligefrem blevet spurgt, om jeg gerne ville sluge - men
det er måske fordi jeg altid har gjort det af mig selv.

Kan man sige, at jeg gør det for mandens skyld? - når han ikke har haft
noget at skulle sige i sagen

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 04-04-06 18:32

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> falder mig mest naturligt, og jeg synes det er dejligt og frækt og en del

Nu tror jeg heller ikke, at _du_ gør noget halvt.
Er du først startet på noget, så bliver det fuldført.
Man har vel sin stolthed

> Jeg er vist aldrig ligefrem blevet spurgt, om jeg gerne ville sluge - men
> det er måske fordi jeg altid har gjort det af mig selv.

Jamen, det er da også helt fint, når det er en spontan handling du nyder,
fordi det er ''dejligt og frækt''.
Alligevel har jeg min tvivl om, hvor dejligt og frækt det kan være at sluge
en stor ladning sejt og slimet klat sperm.
Ok, jeg er en mand, og har sikkert lidt svært ved at sætte mig ind i
kvinders tankegang.

> Kan man sige, at jeg gør det for mandens skyld? - når han ikke har haft
> noget at skulle sige i sagen

Havde du fra starten sagt, at du var _vild_ med det, ville jeg nok mene, at
du gjorde det for din egen skyld.
At du gør det fordi du synes det er ''dejligt og frækt'', ligger nok mere i
, som du selv siger ''er en del af helheden'', og ikke fordu synes det er
særligt lækkert.

Jeg kan lige forestille mig hvordan manden ligger og stønner med et sløret
blik, mens han pumper en ordentlig klat sperm ned i halsen på kvinden, som
kæmper for at undgå at blive kvalt eller kaste op.
Når hun så har slugt klatten, kigger hun stolt på manden, i håb om et
anerkendende kærligt ord, men ser ham blot ligge med et saligt smil om
munden og tænke : '' ikke noget med tungesnav foreløbig '' : o D

Velbekomme.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-04-06 06:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nu tror jeg heller ikke, at _du_ gør noget halvt.
> Er du først startet på noget, så bliver det fuldført.

Det handler om kvalitet

Kvalitet = At gøre det rigtige rigtigt første gang!

> Man har vel sin stolthed

HVA' SNAKKER DU OM???

- jeg ved kun at det forplumrede pladder der oftest forbindes med stolthed,
det ejer jeg heldigvis ikke så meget som snerten af

> Jamen, det er da også helt fint, når det er en spontan handling du nyder,
> fordi det er ''dejligt og frækt''.

Ja, jeg ville vel egentlig også blive lettere "tøse-fornærmet", hvis fyren
ligefrem blev negativ over at jeg slugte *lol*.

> Alligevel har jeg min tvivl om, hvor dejligt og frækt det kan være at
> sluge en stor ladning sejt og slimet klat sperm.

1. Der er ikke "meget" (en stor ladning), det er noget mænd bilder sig ind,
måske fordi det opleves som "macho".
2. Jeg oplever det ikke som sejt og slimet.
3. Hvis manden er renlig, ikke ryger, drikker kaffe eller har spist meget
stærk/sur mad - så smager det ikke af ret meget, og i hvert fald ikke
ubehageligt. Man kan få en "metalagtig" smag i munden efterfølgende, men det
er ikke altid og det er ikke noget problem, man kan jo bare tage en slurk
vand/cola eller andet der måtte være indenfor rækkevidde (hvis der altså er
noget indenfor rækkevidde).

> Ok, jeg er en mand, og har sikkert lidt svært ved at sætte mig ind i
> kvinders tankegang.

Sikkert.

Du kan vel slet ikke forestille dig, at det kan være frækt og dejligt at
give et blowjob, vel?

> [...]
> i , som du selv siger ''er en del af helheden'', og ikke fordu synes det

Gør du kun ting for dig selv, som du er "vild" med?

Jeg gør mange ting for mig selv, som jeg synes er dejlige og/eller frække.
Og det handler ikke kun om seksuelle ting.

Jeg kan f.eks. godt lide at stå enormt længe i badet, engang imellem - og
det gør jeg så. Men jeg vil nok ikke påstå, at jeg er "vild" med det.

Til gengæld er jeg vild med at blive taget bagfra *Uhhhhmmmm!!!*

> [...]
> anerkendende kærligt ord, men ser ham blot ligge med et saligt smil om
> munden og tænke : '' ikke noget med tungesnav foreløbig '' : o D

Hmm.. hvis det er sådan du har oplevet scenariet udspille sig - så er det da
trist

Det ville også være "øv" med ovenstående, hvis man f.eks. er ude at køre og
det lige falder for at køre ind et sted og give/få et blowjob

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 05-04-06 23:05

> [...]
>
> Hej,

> Det handler om kvalitet
>
> Kvalitet = At gøre det rigtige rigtigt første gang!

Det kan så gi' det problem, at det kan blive svært at slippe af med Dem
igen, med mindre man fra starten gør opmærksom på hvordan landet ligger.

> HVA' SNAKKER DU OM???
>
> - jeg ved kun at det forplumrede pladder der oftest forbindes med
> stolthed, det ejer jeg heldigvis ikke så meget som snerten af

Nuslepige, jeg kan godt li' dit skæve smil, du mangler lige lidt
''tøsefnis'' så havde det været fuldendt.

> Ja, jeg ville vel egentlig også blive lettere "tøse-fornærmet", hvis fyren
> ligefrem blev negativ over at jeg slugte *lol*.

Det er der sikkert ingen fare for.

> 1. Der er ikke "meget" (en stor ladning), det er noget mænd bilder sig
> ind, måske fordi det opleves som "macho".

Der er altså mænd som leverer en større ladning end gennemsnittet, også selv
om de _er_ ''macho''

> Sikkert.
>
> Du kan vel slet ikke forestille dig, at det kan være frækt og dejligt at
> give et blowjob, vel?

Nej, ikke hvis det slutter med at spermen skal havne i munden på pigen.
Nu er det også de færreste piger som har forstand på at gi' et ordentligt
blowjob, uden at deres tænder gør mere ondt end godt.
Så vil jeg hellere køre pikken a' mellem brysterne på pigen, så hun kan nyde
synet af spermen der vælter ud.

> Gør du kun ting for dig selv, som du er "vild" med?

Jeg gør ting, som efter min erfaring siger mig, at det er også noget_ pigen_
kan li'.

> [...]
> det gør jeg så. Men jeg vil nok ikke påstå, at jeg er "vild" med det.
>
> Til gengæld er jeg vild med at blive taget bagfra *Uhhhhmmmm!!!*

''Dæk Viggo, Dæk''

> Hmm.. hvis det er sådan du har oplevet scenariet udspille sig - så er det
> da trist

Der skal nok være Dem, som oplever det på denne måde, ja så er det trist

> Det ville også være "øv" med ovenstående, hvis man f.eks. er ude at køre
> og det lige falder for at køre ind et sted og give/få et blowjob

Ikke, hvis det bliver gjort på den måde som jeg kan li' det

Tony

Fra : Paul

Dato : 07-04-06 10:46

Tony skrev:

> Nej, ikke hvis det slutter med at spermen skal havne i munden på pigen.
> Nu er det også de færreste piger som har forstand på at gi' et ordentligt
> blowjob, uden at deres tænder gør mere ondt end godt.

Der findes heldigvis piger (helst kvinder) som virkelig kan sutte pik.
De huskes længe for et godt udført blowjob.

Iøvrigt, sådan generelt talt... nu handler tråden jo om at sluge.
At sluge sæden under et blowjob skal sættes ind i den rette sammenhæng.
Når kvinden sluger, så gør hun det ikke nødvendigvis fordi hun kan lide smagen eller
konsistensen. Hun gør det fordi hun er submissiv og tager imod alt hvad manden finder på -
efter nogle i forvejen fastsatte regler man finder frem til ved dialog.

Dvs. det vigtige i denne sammenhæng er, at kvinden er den føjelige, og det ophidser både
hende selv og den dominerende mand seksuelt at hun er submissiv. En dominerende mand kan
have svært ved almindelig vanillasex, da vanillasex ofte handler om at have ligevægtig
blid sex.

Har man svært ved at sluge sæden under et blowjob, så er min påstand, at man ganske enkelt
ikke er submissiv nok til at forlige sig med tanken om, at det er en del af at være
submissiv og dermed med til at stimulere partneren seksuelt.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-04-06 17:25

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det kan så gi' det problem, at det kan blive svært at slippe af med Dem
> igen, med mindre man fra starten gør opmærksom på hvordan landet
> ligger.

Det er da kun et problem, hvis man tager dem med hjem *G*.

> Nuslepige, jeg kan godt li' dit skæve smil, du mangler lige lidt
> ''tøsefnis'' så havde det været fuldendt.

*fniiis*

> Det er der sikkert ingen fare for.

Nej, vel

> Der er altså mænd som leverer en større ladning end gennemsnittet, også
> selv om de _er_ ''macho''

Jeg har aldrig oplevet nogen levere en ladning der ikke kunne sluges

> Nej, ikke hvis det slutter med at spermen skal havne i munden på pigen.
> Nu er det også de færreste piger som har forstand på at gi' et ordentligt
> blowjob, uden at deres tænder gør mere ondt end godt.

Jeg giver ikke et "ordentligt blowjob" *fnys*

Jeg giver et himmelsk blowjob!

> Jeg gør ting, som efter min erfaring siger mig, at det er også noget_
> pigen_ kan li'.

Jeg har endnu aldrig mødt en mand, som ikke kunne lide at få et blowjob.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 10-04-06 23:07

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Det er da kun et problem, hvis man tager dem med hjem *G*.

Det kan jo blive nødvendigt engang imellem, da ikke alle pigerne har lyst
til en omgang lynbol i en port , i ti graders frost

> *fniiis*

GRRRRRRR.

> Jeg har aldrig oplevet nogen levere en ladning der ikke kunne sluges

Det skal du nok heller ikke ønske dig, da det sikkert ikke er rart at få i
den gale hals.

> Jeg giver ikke et "ordentligt blowjob" *fnys*
>
> Jeg giver et himmelsk blowjob!

Ok, vi mødes på hovedbanen under uret, du kan kende mig på, at mit lem
hænger uden for bukserne : o D

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-06 06:33

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Nu tror jeg heller ikke, at _du_ gør noget halvt.
> Er du først startet på noget, så bliver det fuldført.
> Man har vel sin stolthed

Stolthed kan få folk til at dø af sult, selvo der ligger en nylig død
bror ved siden af, som man bare kunne æde

Hvis man er "flertalsstalinist" altså varm tilhænger af
flertald-diktatur, ser man enhver flertalsafgørelse som hellig, incl
at jøder er untermensch, hvis man tilfældigvis er født i ØstTyskland
1910

Så er stolthed og ære ikke til debat - man er ukritisk, uden
bevidsthed, moral kommer ikke indefra men fra naboen, som man er
åndelig klon af og verden står stille og ingen fornyelse fx
opdagelsesrejse sker

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-06 06:29

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg er vist aldrig ligefrem blevet spurgt, om jeg gerne ville
> sluge - men det er måske fordi jeg altid har gjort det af mig selv.

Og hvorfor dog ikke? Hvis det handlede om at spise en skovsnegl, var
det en anden sag. Den har afvisende bitterstoffer som skal gøre det
ubehageligt for dens fjender at spise det.
Men at spise sæd er som at drikke blod - det er en del af os selv og
forskel fra A til B er især om indbildning

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-06 06:26

> [...]
>
> Indtil videre har jeg ikke hørt, hverken her eller andre steder, om
> en kvinde som var vild med det, tværtimod.

Helt som med analbold, pigesnav ELLER AT GÅ I MODERIGTIG TØJ
så kan alle mennesker gejle sig op til at kunne lide det som andre kan
lide

Jeg er for kynisk/hård når jeg sir VERDEN VIL BEDRAGES for det er
selvbedrag der er den store drivkraft vedr sex - og vedr psykosomatisk
sygdom

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-03-06 12:45

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm?

Ja.

> Og hvordan har I det med det?

Fedt

Det er frækt, og så føles det mest "naturligt" for mig.

Det ville virke forkert på mig ikke at gøre det. Jeg har altid tænkt, at
hvis jeg var fyren, så ville det føles som om "noget af mig" bliver afvist,
fundet klamt eller noget i den dur - og det kan ikke være en særlig
berigende måde at afslutte et godt blow-job.

Min holdning er også, at hvis smagen aftænder - så smager det heldigvis af
meget mindre, hvis det bare synkes og er væk (det skal ikke væltes rundt i
munden, og tilbage over smagsløgene og ud *GG*).

mange hilsner

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:52

> [...]
> afvist, fundet klamt eller noget i den dur - og det kan ikke være en
> særlig berigende måde at afslutte et godt blow-job.

Sådan ser jeg ikke på det som fyr.

Det er jo smag og behag.......
Nogen spiser jo også leverpostej og andre ikke.

Og hvis alternativet er at hun ikke giver blowjob...
- så hellere at hun ikke sluger

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-03-06 13:29

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> wrote in message
Når I sutter pik, sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
det?

Nix. Godt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-06 13:54

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
> det?

Gør du og hvis ja, hvordan har du det med det?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Lapzig

Dato : 26-03-06 21:08

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør du og hvis ja, hvordan har du det med det?

Svarer du altid spørgsmål med et modspørgsmål?

"Hihihi nej, gør du?"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-03-06 23:18

On Sun, 26 Mar 2006 22:07:40 +0200, "Lapzig" <lapzig@lapzig.invalid>
wrote:

>Svarer du altid spørgsmål med et modspørgsmål?

ja du kan jo f.eks gå ind på Google og lave en søgning

og hvordan gør man så det jow man går ind på google
http://www.google.dk/

vælger grupper

vups

http://groups.google.dk/grphp?hl=da&tab=wg&q=

også kommer vi til det svære avanceret søgning

http://groups.google.dk/advanced_search?hl=da

og hvad har vi så der jow sørme der er en valgmulighed der heder :
Vis kun indlæg, hvor forfatteren er

og nu er det Jens Bruun vi gern vil vide noget om skal man så bare
skrive Jens Bruun ? det er sikkert en mulighed men lad os gå efter
email adressen i stedet

også kommer der sådan en lang link frem :
http://groups.google.dk/groups?as_q=&num=10&scoring=r&hl=da&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=bruun_jens@hotmail.com&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=27&as_maxm=3&as_maxy=2006

>"Hihihi nej, gør du?"

der kan besvare dit opfindsomme spørgsmål om Jens Bruuns svar vaner

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : provano

Dato : 26-03-06 14:02

Blinkhinde wrote:
> Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
> det?

Det undrer mig tit at kvinder ikke har noget imod at smage deres egne
safter. Hvis man har været nede og smage, så vil de kysse starks de får
muligheden! Hvorfor er vores safter så så ækle?

Fra : Peter

Dato : 26-03-06 15:20

"provano" <mik@lak.dutte> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig tit at kvinder ikke har noget imod at smage deres egne
> safter. Hvis man har været nede og smage, så vil de kysse starks de får
> muligheden! Hvorfor er vores safter så så ækle?

Hvis piger producerede slam ala sperm ud af fissen i stedet det vandagtige
skedesaft, så skulle jeg være stærkt ophidset for at sluge det helt sikkert.
Sperm er ofte sådan noget snotagtigt slim. Men det er mit indtryk er at der
er langt flere piger der sluger nutil dags end der var tidligere.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 23:00

"Peter" <peter@mo.com> wrote in message

> [...]
> at der
> er langt flere piger der sluger nutil dags end der var tidligere.

Egne prutter lugter OK, egen armhule lugter OK, eget snot og bussemænd
smager mere salt end sæd og særligt OK, ja lækkert - men skulle man
sluge noget fra en anden person, ville man være hysterisk-kritisk,
hvis ikke man havde gejlet sig op til at det var ophidsende.

Selvfølgelig er overtro og hysteri på retur så piger der vil være
venlige sluger sæden. Vil de holde afstand, skruer de hverken op for
orgasmen eller sluger.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-03-06 00:57

On Mon, 27 Mar 2006 00:00:27 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Vil de holde afstand, skruer de hverken op for
>orgasmen

mener du kvinder selv kan styre hvor meget de for orgasme ?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-06 00:34

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> wrote in message

> mener du kvinder selv kan styre hvor meget de for orgasme ?

Meget er fake. Læs følgende visdomsord

Jeg oplever clitoris-orgasmerne som "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne som
"dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria
Damsholt.Ho Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens.
Det er også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne.
Esther Vilar

Ho But did thee feel the earth move. Ernest Hemingway 1899 -
1961

Ho En orgasme er bare en refleks som et nys. Ruth
Westheimer

ho Forresten skriver Jeppesen sjovt på EB-bagsiden. Medieverdenen
er en underlig størrelse - den skal kæles for, førend den spinder

Ho Og husk, der er ikke noget disse kvinder ikke vil gøre for at
tilfredstille deres altid fugtige skridt, de har kun en besættelse -
sex. Juvenal

Ho Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og
forestillingen om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Ho Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde
det. Lewis Grizzard

Ho When we make love, she calls out her own name. Steven
Kampmann, Peter Torokvi and Harold Ramis, Back to School, Screenplay,
1986

hoh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme.
Før man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at
man er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

Hoh Kvinder har intelligens, mænd har karakter og lidenskab
Nietzsche

hoh One orgasm in the bush is worth two in the hand.
Graffiti

hoh Trods årtusinders erfaring ved manden stadigvæk lige så lidt om
kvinden som maddiken om ferskenkerner. Norma Woods

Hoh Women are never disarmed by compliments

Hoh Women love us for our faults.If we have enough of them

Hohhs For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper
sikkelsen i spejlet ind; hans livsduelighed formindskes.

hohmk Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

HOhoh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på
hendes værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et
cocktail party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa
GressDen glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

Hok Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

hok Women make fools of the spiritual men. And when, as men,
they´ve gone flop in their spirituality, they can´t pick themselves
up whole any more. So they just crawl, and die detesting the female,
or the females, who made them fall. DH Lawrence

hokl/hs Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

hold fast, imens dit hjerte

Hold fastere omkring mig

holøhs Kys er, hvad der er blevet tilbage af paradisets sprog.
Joseph Conrad

Homkh Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de
egentlig bare ærer og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å
uttrykke det noe mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig
kvinne, - men nettopp kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som
kattene uansett hvor mye de har øvd seg på å gi inntrykk av
fredsommelighet. Nietzsche

Hos Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske,
subjektorienterede individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal
orgasmerne for "dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser"
Maria Damsholt

hos May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said
she-just once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how
much said she-a lot said he)-why not said she--(let's go said he-not
too far said she-what's too far said he-where you are said she)--may I
stay said he-(which way said she -like this said he-if you kiss said
she)--may I move said he-is it love said she)-if you're willing said
he-(but you're killing said she--but it's life said he-but your wife
said she-now said he-ow said she--(tiptop said he-don't stop said
she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said
she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

hosh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

hosh Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa GressDen
[...]

hosh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før
man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man
er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

hosh Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke
en kop te Cynthia Payne

hosh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

hosh Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller
i længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

hossbh She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for
more? Sir Charles Sedley

hotehkl We don't love a woman for what she says, we like what
she says because we love her. Andre Maurois

hotehth Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til
at elske. Ninon de Lenclos

hoWomen have intelligence; men have character and passion.
Nietzsche

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-03-06 16:25

On Tue, 28 Mar 2006 01:33:53 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Meget er fake

tror du ikke bare du har været sammen med de forkerte damer ?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:34

> Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også årsagen til,
> at bordeller med mænd ikke
> er slået igenne. - Esther Vilar

Hummm, egentlig lidt til eftertanke.....

> En orgasme er bare en refleks som et nys. - Ruth Westheimer

HeHe - den kan jeg godt lide

> Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde det. - Lewis
> Grizzard

Tag den kvinder.....

Bare ned på knæ og adlyd... !!
Og ikke noget med at nyde noget - NÅ!

>Hvis du vil elskes, vær elskelig. - Ovid

Guldkorn

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : ThomasB

Dato : 28-03-06 23:21

> Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er også årsagen
> til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne. Esther Vilar

Det tror jeg ikke på.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-06 23:33

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Det tror jeg ikke på.

Kvinder har ikke noget der ligner en sædblærespænding.

Tror du at der er lige så mange mandeludere som kvindeludere?

Fra : sdsf

Dato : 28-03-06 23:56

Bo Warming skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Kvinder har ikke noget der ligner en sædblærespænding.
Jo, de har ægstokspænding ifølge BW.

Anja Andersens opførsel, kan måske skyldes en
næsten eksploderende ægstokspænding?

> Tror du at der er lige så mange mandeludere som kvindeludere?
Jeg tror det ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-06 06:21

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Jo, de har ægstokspænding ifølge BW.
> Anja Andersens opførsel, kan måske skyldes en
> næsten eksploderende ægstokspænding?

Ikke-kønsspecifikt højt ambitions-niveau er dem rette beskrivelse.

> Jeg tror det ikke.

Thomas B vil nok også give os fornuftsmennesker ret i, at indtjening
for mandeludere og antal af dem er langt under en promille af hvad
gælder kvindeludere, når vi taler heterosexualitet.Eller snarere end
promille af en promille?

Lesbiske glædespiger har jeg aldrig hørt om, altså nogle der sælger
sig k til k.

Fra : ThomasB

Dato : 29-03-06 22:27

> Kvinder har ikke noget der ligner en sædblærespænding.

Hvad har det med kvinders seksuelle appetit at gøre?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 07:42

> Hvad har det med kvinders seksuelle appetit at gøre?

> Hvad har det med kvinders seksuelle appetit at gøre?
Hvis kvinde-appetit mht samleje var som næringsbehov, så ville de købe
sig behovsdækning i visse tilfælde

Men ligesom kloge mænd kan onanere sig ud af deres erotikproblem, så
kan alle kvinder legende let glemme alt om mænd, hvis de har børn
eller karriere.

Kvinder kan få de børn de vil have via ganske få samlejer.

Mænd må famle i blinde og være hyperaktive.

Om du er fra Mars eller Venus er ikke småting.

Er du musikalsk og tør eet kodeord, så sig SÆDBLÆRESPÆNDING - er du
pedantisk så vær så ordrig som undertegnede ordonanist ofte er.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 00:00

On Wed, 29 Mar 2006 00:33:03 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kvinder har ikke noget der ligner en sædblærespænding.

ahh så har de sgu da så meget andet - følser i klit bryster osv.
mener du med det du skriver at kvinder pr defination ikke er så
liderlige som mænd ?

KU det ikke tænkes at det siger mere om de kvinder du har været sammen
med ja måske ligefrem en manglende evne til at ekke driften i kvinden
- ind det siger noget om kvinder i almindlighed ... jeg har kendt
kvinder der kunne få en 9 - 10 orgasmer uden en seksual akt - hvor
mange mænd kan det med derres sædblære spædning ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-03-06 10:12

Bo M Mogensen wrote:

> mener du med det du skriver at kvinder pr defination ikke er så
> liderlige som mænd ?

Det er en gammel mandefordom, som mænd i årtusinder har brugt som
undskyldning for, at de gerne må bolle udenom, mens kvinder ikke må.

Kvinder er lige så forskellige på det område som mænd.

Per V.
--
"Det er ikke noget, vi tror, det er noget, vi ved"

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:24

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> mener du kvinder selv kan styre hvor meget de for orgasme ?

HeHe....

Jeg har da oplevet piger være chokeret over hvor kraftig orgasme de fik
-) - så tror jeg ærligt ikke de kan.

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:21

"Peter" <peter@mo.com> skrev i en meddelelse

> Men det er mit indtryk er at der er langt flere piger der sluger
> nutil dags end der var tidligere.

Måske - eller der snakkes måske bare mere om det (sex) i dag.....

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:20

"provano" <mik@lak.dutte> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig tit at kvinder ikke har noget imod at smage deres
> egne safter. Hvis man har været nede og smage, så vil de kysse
> starks de får muligheden!

Du har fat i noget rigtigt der måske, for det er faktisk også min
oplevelse - og høre/oplever også piger slikker deres finger efter de har
onaneret.....

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-03-06 17:58

[Blinkhinde | 25 Mar 2006 23:28:20 -0800]

>Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
>det?

1) Jeps, næsten altid i hvertfald (kommer lidt an på 'leverandøren')

2) Fedt, det kan være både velsmagende eller ophidsende :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Katrine J

Dato : 27-03-06 22:33

*GGGG* tja hvordan kan det være der er så mange mænd der svare på det
spørgsmål????

Tja jeg vil personligt til en hver tid hellere sluge end at skulle "opfinde"
et forsvindningsnummer....
Desuden er der små tricks til at man ikke nødvendigvis behøver at
gourmet-smage spermen....

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:38

"Katrine J" <blackwidow@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Desuden er der små tricks til at man ikke nødvendigvis behøver at
> gourmet-smage spermen....

Fortæl, fortæl.....

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 01:04

nusle nuslesen skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Ja.

> Fedt

Øv. Bare det var mig! Jeg *kan* næsten ikke få mig selv til det. -
Og jeg ved ikke rigtig hvorfor.

> [...]
> meget mindre, hvis det bare synkes og er væk (det skal ikke væltes rundt i
> munden, og tilbage over smagsløgene og ud *GG*).

Hmmm... Ja. Måske skal jeg bare synke det hurtigt. Sådan lige med det
samme. Men det er egentlig ikke smagen. Jeg ved sgu ikke... Det er bare
sådan "tykt" ik'? (-:
Jeg tror heller ikke, at jeg ville spise noget mad med den konsistens
(-:

Fra : andropov

Dato : 28-03-06 09:08

On 27 Mar 2006 16:03:58 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>sådan "tykt" ik'? (-:
>Jeg tror heller ikke, at jeg ville spise noget mad med den konsistens

Ymer er vel tykkere :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-03-06 19:20

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Øv. Bare det var mig! Jeg *kan* næsten ikke få mig selv
> til det. - Og jeg ved ikke rigtig hvorfor.

Sådan er der jo mange der har det - og det kan være meget forskelligt,
hvorfor man ikke bryder sig om det. Nogle er f.eks. bange for at blive
kvalt.

> [...]
> ikke... Det er bare sådan "tykt" ik'? (-:
> Jeg tror heller ikke, at jeg ville spise noget mad med den

Jeg vil kun sluge, hvis det er lige med det samme - det er ikke noget jeg
ville opbevare i køleskabet og spise senere som en delikatesse -
yaaarrrdddkkk!!!!

*hihi*

mange hilsner

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:59

> [...]

> Jeg vil kun sluge, hvis det er lige med det samme - det er ikke noget jeg
> ville opbevare i køleskabet og spise senere som en

Netto har ellers 20 ml. poser fra sædbanken på tilbud i næste uge

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-06 23:58

> [...]
>
> Jeg vil kun sluge, hvis det er lige med det samme - det er ikke
> noget jeg ville opbevare i køleskabet og spise senere som en

Der findes ikke andre så ustabile madvarer - her er tale om ikke
sidste-salgs-dato men sidste-salgs-sekund for

sædblærer + prostata + bitestikler udtømmer samtidig deres tre
forskellige sekreter og du får fornem tyktflydende mix, men
proteinprocesser betyder at det lynhurtigt bliver letflydende og
gulligt-gennemsigtigt snarere end gråt-mælket og smag og lugt ændrer
sig

Selv frysning kan ikke hindre katastrofal nedbrydning af gastronomiske
kvaliteter

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 20:56

> [...]

> ikke... Det er bare sådan "tykt" ik'? (-: Jeg tror heller ikke, at jeg
> ville spise noget mad med den konsistens (-:

Og så skal du heller ikke gøre det.......

God sex handler vel også om kun at gøre det man føler rigtigt og har lyst
til... - Man må godt være egoist omkring sex, men derfor kan man jo
godt tilfredsstille sin partner

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 01:08

Katrine J skrev:

> [...]
> et forsvindningsnummer....
> Desuden er der små tricks til at man ikke nødvendigvis behøver at

Kom endelig med de tricks (-: Jeg har det ekstremt svært med det! Jeg
er ved at kaste op, når jeg skal gøre det.

Fra : Katrine J

Dato : 28-03-06 18:01

*SS* hej igen

Ja for det første kan du jo være en lille smart kvinde og sørge for din
kæreste spiser nogle søde ting, ikke for bitre i smagen da det faktisk kan
fornemmes i spermen....

For det andet i det du fornemmer han kommer så "pak" den i i kinden så langt
inde så muligt - der ved kan du synke næsten uden og smage og der med ikke
komme til at fornemme om der er "tandtråd" i....

Og for alt i verden husk masse af mundvand *S* så er det ikke nær så slemt -
hvis man hader det *S*

hilsen

Katrine J.

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 01:11

Jens Bruun skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør du

Hvis jeg får besked på det, ja. Ellers ikke.

> og hvis ja, hvordan har du det med det?

Meget skidt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-06 08:19

> Meget skidt.

Du har bare ikke smagt det gode endnu:

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 28-03-06 21:12

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvis jeg får besked på det, ja. Ellers ikke.

Nååå, gør du altid hvad du får besked på? *SF*

Ulrik
( Fjern xx efter uac ved mail)

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 01:13

provano skrev:

> Det undrer mig tit at kvinder ikke har noget imod at smage deres egne
> safter. Hvis man har været nede og smage, så vil de kysse starks de får
> muligheden! Hvorfor er vores safter så så ækle?

Jeg ved det ikke. Måske fordi det er så tykt og der er langt mere af
det på én gang...

Fra : sdsf

Dato : 28-03-06 07:28

Blinkhinde skrev:

> Jeg ved det ikke. Måske fordi det er så tykt og der er langt mere af
> det på én gang...

Tænk på det seje piksnot som en gang havregrød, så glider det vel
lettere ned.

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 08:50

sdsf skrev:

> Tænk på det seje piksnot som en gang havregrød, så glider det vel
> lettere ned.

(-: Ja det skal nok gøre det *meget* lettere at tænke på "det seje
piksnot" som havregrød... - Jeg får allerede
opkastningsfornemmelser... Tak skal du ha', det var en stor hjælp (-:

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 08:55

Jens Bruun skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har bare ikke smagt det gode endnu:

Yrg... Ja, jeg skal nok bare være glad for, at min mand ikke har
sådanne lyster! Du får mig til at føle mig helt taknemmelig (-:

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-03-06 09:18

andropov skrev:

> Ymer er vel tykkere :)

Jah... Men ikke ligeså "sammenhængende"-agtigt. Ymer er mere flydende
ik'? - Og desuden bryder jeg mig faktisk heller ikke om Ymer (-:

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 28-03-06 12:25

> Jah... Men ikke ligeså "sammenhængende"-agtigt. Ymer er mere flydende
> ik'? - Og desuden bryder jeg mig faktisk heller ikke om Ymer (-:

Jeg vil sammenligne konsistensen (af sperm) med æggehvide. Om det så er
noget man har lyst til at spise, det er en anden sag...

-Michael.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-06 00:12

"Michael Jørgensen" <ccc59035@vip.cybercity.dk> wrote in message

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil sammenligne konsistensen (af sperm) med æggehvide. Om det så
> er
> noget man har lyst til at spise, det er en anden sag...

Sulten er det bedste krydderi

De mange rovdyr - og egern - der æder rå æg, foretrækker ikke blød
eller hårdkogt, hvis de får valget

Er der ikke noget fiskeagtigt ved sæd, og citron vil nok forbedre
smagen?

Fra : N/A

Dato : 28-03-06 17:31

Fra : Henry

Dato : 28-03-06 17:31

Usenet Rulez said the following:
> Den vedervärdige "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> fick mej nästan att
> ramla ur stoeln med meddelandet news:1143358100.762185.247230
> @v46g2000cwv.googlegroups.com i dk.snak.seksualitet

Ronkar du?

Fra : N/A

Dato : 28-03-06 21:27

Fra : Henry

Dato : 28-03-06 21:27

Usenet Rulez said the following:
> Den vedervärdige Henry <nospam@bornet.net> fick mej nästan att ramla ur
> stoeln med meddelandet news:442964df$1@usenet.zapto.org i swnet.diverse

> Runkar du?
Masturberar du?

Fra : Blinkhinde

Dato : 29-03-06 19:43

nusle nuslesen skrev:

> [...]
>
> Sådan er der jo mange der har det - og det kan være meget forskelligt,
> hvorfor man ikke bryder sig om det. Nogle er f.eks. bange for at blive

Jeg er som ikke bange for at blive kvalt (-: Det er bare... vammelt på
en eller anden måde.

> Jeg vil kun sluge, hvis det er lige med det samme - det er ikke noget jeg
> ville opbevare i køleskabet og spise senere som en delikatesse -
> yaaarrrdddkkk!!!!

Ha ha, det var heller ikke det, jeg mente. Jeg mente bare, hvis man
sidder der med det i munden, fordi man ikke bryder sig om at sluge det,
så er det jo nok værre, end bare at skynde sig at sluge det med det
samme.

Fra : Blinkhinde

Dato : 29-03-06 19:48

Katrine J skrev:

> [...]
> kæreste spiser nogle søde ting, ikke for bitre i smagen da det faktisk kan

Ok. Egentlig er det ikke smagen der er væmmelig. Jeg synes, at det er
tanken om at få det ned gennem halsen. Jeg kan sådan set godt holde
ud at have det i munden.

> For det andet i det du fornemmer han kommer så "pak" den i i kinden så langt
> inde så muligt - der ved kan du synke næsten uden og smage og der med ikke
> komme til at fornemme om der er "tandtråd" i....

Ok, tak. Det vil jeg forsøge. Og så undlade at tænke imens (-: Især
på det med "tandtråden"...

> Og for alt i verden husk masse af mundvand *S* så er det ikke nær så slemt -
> hvis man hader det *S*

Mange, mange tak!

Fra : Blinkhinde

Dato : 29-03-06 19:50

Ulrik Chr. skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nååå, gør du altid hvad du får besked på? *SF*

Nej da! Men hvis min mand siger, at jeg skal sluge hans sperm, så gør
jeg det.

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 23:52

Ulrik Chr. skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nååå, gør du altid hvad du får besked på? *SF*

Nej da! Men hvis min mand siger, at jeg skal sluge hans sperm, så gør
jeg det.

Hørte du ikke alle mændene sukke : '' lige en kvinde efter mit (pik)hoved ?
: o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-06 00:45

On Thu, 30 Mar 2006 00:52:23 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

Tony du skal altså skifte din newsreader ud :X-Newsreader: Microsoft
Outlook Express 6.00.2900.2670

det er ser ud som om du har skrevet alt det her :

>Nej da! Men hvis min mand siger, at jeg skal sluge hans sperm, så gør
>jeg det.

Tony du er jo ikke bøsse og har som sådan ikke en mand der sluger din
sperm - men det ser ud som om du har hvis man følger pile
anvisningerne ...

så gå her ind :
http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Chokmah.html

vælg : newsreader qvotefix
tryg på den og den begynder automatisk at downloade - vi kan jo ikke
have hængende på os at du har en mand der sluger din sperm well :) ?

>Hørte du ikke alle mændene sukke : '' lige en kvinde efter mit (pik)hoved ?
>: o D

Hæ hæ men klamt må det sgu da afligevel være det må være lidt ligesom
at æde en andens snot klat

Fra : Tony

Dato : 30-03-06 01:00

> On Thu, 30 Mar 2006 00:52:23 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
> wrote:
>
> Tony du skal altså skifte din newsreader ud :X-Newsreader: Microsoft
> Outlook Express 6.00.2900.2670

Jeg er godt tilfreds med min newsreader.
Jeg overså blot pilene, og det er sjældent det sker.

> [...]
> tryg på den og den begynder automatisk at downloade - vi kan jo ikke
> have hængende på os at du har en mand der sluger din sperm well :) ?

eller kvinde, for den sags skyld

> Hæ hæ men klamt må det sgu da afligevel være det må være lidt ligesom
> at æde en andens snot klat

Direkte vammelt,- jeg fatter ikke de tøser der gør det, bare for at stille
manden tilfreds.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 08:07

> [...]
> On Thu, 30 Mar 2006 00:52:23 +0200, "Tony"
> <tonycarpediem@invalid.dk>

> Hæ hæ men klamt må det sgu da afligevel være det må være lidt

Alt er et spørgsmål om vane

Første gang jeg sku spise pizza , var jeg i timer derefter lige ved at
kaste op. Men så fandt min mor på at købe surbrød, og jeg fik smag for
kommen, og så fik jeg smag for kommenost og idag er jeg vild med
pizza - og rør sjældent kommen

Da jeg dengang gik i 5 klasse, havde jeg hørt at bakterier kan gøre
syg, så når ulækker lugt, så trak jeg vejret gennem næsen kun. Og at
spise andres snot eller sæd ville have gjort mig desperat. Men fobier
er nemme at bekæmpe. Jeg har vundet mange væddemål ved at spise ulækre
ting som andre afskyede, incl en hel vandmand - og grønt-råddent
hakket kød på Egmont Kollegiet.(glemt udenfor køleskab)
Hvis nogen gav mig opmærksomhed, ville jeg snildt provokere ved at
spise snot eller sæd fra en fyr, som jeg vidste næppe havde HIV eller
lignende. (og da mavesyren destruerer virus i sådant slim, så måske
også det)
Larver og græshopper sku jeg da spise i Afrika, selvom det ikke var
særlig interessant, endsige lækkert.
AT BARFOED SKA SPILDE TID MED KONTROLBESØG-rutineændringer vedr
fryseskadet kød - som de kalder det perfekt smagende perfekt sunde
kød, er superuintelligent spild af skattepenge.

Min mors største genistreg var vist, at hun gav op overfor min spisen
bussemænd. Havde hun været ihærdig TIDLIGT, så var jeg blevet
ulykkelig hæmmet.

Min landsbylærer-morfar på Fyn skiftede partnerdame og havde en
affekteret dulle , der serverede pizza og vi børn ku ikke undsige os
fra at æde hvad kom på tallerkenen ved gæstebuddet - og hele vejen i
bilen hjem til København måtte jeg undertrykke kvalmen, for min mor
havde vel hypnotiseret mig til extremt hysteri, som det heldigvis var
overkommeligt at gøre oprør imod - ligesom jeg ser mine børn gøre
oprør mod visse, men ikke alle af de udfordringer som deres mor byder
dem. Sådan skabes personlighed, på godt og ondt - social arv er om
held i dette spil. Og så usagligt skabes AL SMAG, så spild ikke een
skattekrone på smagsdommere.

OM SMAG

" Man is the measure of all things.
Protagoras

" Almindelige mennesker skal ikke acceptere
ekspertudtalelser som det sidste udsagn og den skinbarlige sandhed,
for så snævres den offentlige debat ind og bliver til sidst en debat
mellem eksperter. Anders Fogh Rasmussen

"Befolkningen skal ikke finde sig i løftede pegefingre fra
såkaldt eksperter, der mener at vide bedst. Eksperter kan være gode
nok til at formidle faktisk viden. Men når vi skal træffe personlige
valg, er vi alle eksperter Anders Fogh Rasmussens første nytårstale

A grain of wrong pertains even to good taste. Nietzsche

Taste has no system and no proofs. Susan Sontag

En søn ænser ikke, at hans moder ikke er smuk, saa lidt, som en
hund, at dens herre er fattig. Ordsprog

How good bad music and bad reasons sound when we march against an
enemy! Nietzsche

All of life is a dispute over taste and tasting.
Nietzsch e

" Enhver finder det, han ikke er vant til, barbarisk.
Michel de Montaigne

smc Happiness is in the taste, and not in the things.
La Rochefoucauld

smc Ikke tingene påvirker menneskene, men deres mening om tingene.
Epiktet

smd Gør endelig ikke mod andre, hvad du ønsker de skal gøre mod dig
Deres smag behøver jo ikke være den samme. George
Bernard Shaw

Smd Between good sense and good taste there is the difference
between cause and effect. Bruyere (1645-1696)French
Classical Writer

Smd Enhver generation finder forældrenes smag rædselsfuld.
Frithiof Brandt
md Mode er for kvinder uden smag, etikette for mennesker uden
opdragelse. Maria af Rumænien

Fra : Basil Fawlty

Dato : 02-04-06 21:24

Blinkhinde skrev d. 26-03-2006 i meddelelse
<1143358100.762185.247230@v46g2000cwv.googlegroups.com>:
> Når I sutter pik sluger I så fyrens sperm? Og hvordan har I det med
> det?

Den døde lidt ud, denne tråd :(
Kai

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-04-06 22:19

"Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Blinkhinde skrev d. 26-03-2006 i meddelelse
>
> Den døde lidt ud, denne tråd :(

Det gør de allesammen før eller siden.

Lars

Fra : Blinkhinde

Dato : 05-04-06 15:32

Tony skrev:

> [...]
> jeg det.
>

> Hørte du ikke alle mændene sukke : '' lige en kvinde efter mit (pik)hoved ?

Nej, det syntes jeg ikke, at jeg hørte. Det lyder faktisk til, at en
del herinde godt kan forstå, at det ikke er rart at sluge.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-06 06:37

Tony skrev:

> [...]
> gør
> jeg det.
>

> Hørte du ikke alle mændene sukke : '' lige en kvinde efter mit

BW: Er man tankelæser kan man læse det vedr MANGE

Nej, det syntes jeg ikke, at jeg hørte. Det lyder faktisk til, at en
del herinde godt kan forstå, at det ikke er rart at sluge.

BW: En bedre formulering er at det lyder her på ng at mange kan godt
forstå at subjektiviteten er sandheden
- at nogle kan ikke lide at sluge og nogle kan, smag og behag er
forskellige og SVÆRE at debattere (men ikke umulige at finde
fornuftsgrunde bag)