skal det gamle fliseklæb af?
Fra : Mette & René

Dato : 25-03-06 15:33

hejsa

jeg er lige blevet færdig med at banke de gamle klinker af i vores bryggers,
det ser fint og jævnt ud nu, men skal det gamle cement også bankes eller
slibes af?

spørgsmål 2:, vores gulv hæler lidt pga et afløb, hvis vi vil have det helt
vandret(afløb væk) hvad ville så være den rigtige måde at gøre det på?,
slibe gulvet og ret op med beton? Selvnivellerende masse?

René

Fra : MGJ

Dato : 25-03-06 17:49

Hej

Hvis den gamle fliseklæber sidder godt fast er der ingen grund til at fjerne
den, brug da selvnivellerende flydemørtel til opretning.
(Husk primer)

MGJ

Fra : Mette & René

Dato : 25-03-06 20:23

> Hvis den gamle fliseklæber sidder godt fast er der ingen grund til at
> fjerne den, brug da selvnivellerende flydemørtel til opretning.
> (Husk primer)

den sidder fint fast!, hvor tykt et lag kan man bruge flydemørtel?, kan man
evt blande noget i(hvis nu man kun kan hælde et 50mm lag og man måske skal
bruge et 100mm lag)?
hvor køber man det i århus? stark eller måske silvan?

René

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 25-03-06 22:04

jeg mener der stod 40 mm på den sidste pakke jeg købte, men gør det af 2-3
gange så kører det

thomaS

Fra : Mette & René

Dato : 25-03-06 23:01

> jeg mener der stod 40 mm på den sidste pakke jeg købte, men gør det af 2-3
> gange så kører det
>
> thomaS

jeg må prøve mig frem, har søgt lidt rundt omkring, og har fundet af det er
nogen produkter der kan lægges helt op til 100mm.

Men tak for svar.

René