Henry - Spec.Ed 2 x DVD / Seriemorderfilm
Fra : Peter Heide

Dato : 25-03-06 14:43

http://www.imdb.com/title/tt0099763/

Købte filmen kort efter den kom på VHS i Rockuglen, da biksen lå
ude i NV kvarteret. Såvidt jeg husker. Rigtig flink fyr ham indehaveren
af Rockuglen. Nå, det var et sidespring .

Fattede ikke meget af dialogen da de mumler ret meget i den film, men
forstå hvad den gik ud på ? No problemos. Vi taler om VHS-udgaven
i slutningen af 80erne.

Bygget over Henry Lee Lucas, en af de værste seriemorder (hvis
han selv skal sige det)i USA. Er vist lidt af en nullert i forhold til
nogle
af sine kollegaer. En gammel fordrukken psykopat med en lidt for
livlig fantasi, hvis jeg skal sige det. Havde en makker som også deltog
i løjerne. Lever vist stadig og er total syg i hjernen .

Nuvel. Filmen er digitalt restaureret hvilket har gjort billederne
KNIVskarpe,I forhold til tidligere kopier ( incl. 25 kroners rædslen fra
TP )
Tonsvis af ekstrascener, behind the scenes , doukumentar om
seriemordere and what not.

Handlingen er sgu nok det mest seriøse bud hvordan en hverdag foregår
hos en morder af værste skuffe. Han sér ikke ud til egentlig at
bryde sig særligt meget om det han gør. Virker nærmest ligeglad.
Kun een gang viser han at også han har en grænse ; da hans
makker viser interesse for ....hmmm...nekrofili. Så bliver
Henry sur. Så stopper legen. Får fatale konsekvenser
for hans , mere end lede, makker. Man kan ligefrem liG
Henry i den situation.

"Den film er keeeedelig" Er der sikkert en flok nutheads i denne
gruppe der vil mene. Men det er den ikke. Sammen med "Dahmers"
er den en af de mere realsistiske inden for denne genre.

Kan klart anbefale dette køb .

Har lige fået en pirat-DVD m. posten; "Manson" fra 1973

http://www.imdb.com/title/tt0068918/

Forvent en anmeldelse imorgen ...so help me god !

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 17:19

Peter Heide wrote:

> "Den film er keeeedelig" Er der sikkert en flok nutheads i denne
> gruppe der vil mene. Men det er den ikke. Sammen med "Dahmers"
> er den en af de mere realsistiske inden for denne genre.

ja magen til grå og forstyrrende film skal man lede længe efter...

Er selve filmen blevet længere? for så skal jeg på indkøb.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...