Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
AGP x 4 eller AGP x 8
Fra : P&H

Dato : 24-03-06 20:11

Hej
På mit bundkort står der AGP x 4, kan jeg så også bruge et grafikkort til x
8. Grunden til jeg spørger er at jeg skal have nyt.

Mvh
Per

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 20:26

"P&H" <qwenr.halne@ofir.dk(fjern qwe)> skrev i en meddelelse
> Hej
> På mit bundkort står der AGP x 4, kan jeg så også bruge et grafikkort til
> 8. Grunden til jeg spørger er at jeg skal have nyt.

Ja eller nej... hvilket bundkort og hvilket grafikkort?

Fra : P&H

Dato : 24-03-06 22:46

Hej
Bundkortet er et Soltek SL-75KVx, grafikortet er jeg ikke sikker på endnu,
men muligvis Sapphire Radeon 9600 XT.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 13:21

P&H wrote:

> Hej
> Bundkortet er et Soltek SL-75KVx, grafikortet er jeg ikke sikker på endnu,
> men muligvis Sapphire Radeon 9600 XT.
>

> "P&H" <qwenr.halne@ofir.dk(fjern qwe)> skrev i en meddelelse

Umiddelbart skulle der ikke været noget problem ud over at det måske vil
køre en anelse langsommere (få % i praksis). Jeg var selv i samme
problemstilling da jeg ledte efter et grafikkort til min Soltek
SL-85MIV-L med AGPx4.. Jeg købte et ASUS V9999/TD (et GF6800 kort) AGPx8
og det kører fint.

-Jesper