Skattefri godtgørelse
Fra : Henrik

Dato : 24-03-06 19:00

Hej

Ved ikke lige om det er det rigtige sted at spørge, hvis ikke henvis mig
venligst.

Hvordan er reglerne hvis man får en godtgørelse af arbejdsgiver til ADSL
forbindelse som skal bruges for at komme på arbejdsgivers netværk.

Jeg tænker på om man kan få en skattefri godtgørelse for at stille egen ADSL
til rådighed så arbejdsgiver ikke skal oprette en ny linie på ens bopæl med
nedlæggelse af ens egen forbindelse til følge.

Henrik

Fra : Henning

Dato : 24-03-06 19:01

>Jeg tænker på om man kan få en skattefri godtgørelse for at stille egen ADSL
>til rådighed så arbejdsgiver ikke skal oprette en ny linie på ens bopæl med
>nedlæggelse af ens egen forbindelse til følge.

Du får arbejdsgiveren til at betale for din nuværende ADSL? Eller
nedlægger den og lader arbejdsgiver betale for en ny? Der er ikke
forskel på arbejdsgiverens og din egen linie, det er samme ledninger
de kører i

Fra : Henrik

Dato : 24-03-06 19:11

Hej

Den mulighed foreligger, men er ikke interesseret i at nedlægge den
eksisterende forbindelse da man så derved mister de e-mail adresser der høre
til abn. er heller ikke interesseret i at arbejdsgiver overtager abn. da man
så også derved mister de personlige e-mail adresser man har fået. (Mister
da arbejdsgiver jo så har abn.)

Henrik

Fra : Snuden

Dato : 25-03-06 12:58

On Fri, 24 Mar 2006 19:10:32 +0100, "Henrik" <stapelfeldt@mail.dk>
wrote:

> [...]
>så også derved mister de personlige e-mail adresser man har fået. (Mister

Du mister ikke noget ved at få faktureringsadressen flyttet til din
arbejdsgiver. Den eksisterende linie vil køre videre uden ændring.

Alternativt kan din arbejdsgiver jo blot oprette en ekstra bærelinie
og tilknytte den arbejdsgiverbetalte ADSL-linie til den.

--
Snuden

Fra : David Mc Nally

Dato : 24-03-06 20:21

Henrik wrote:
> [...]
> så også derved mister de personlige e-mail adresser man har fået. (Mister

Flyt faktureringsadressen til arbejdsgiveren? :)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-03-06 15:48

David Mc Nally wrote:

> Flyt faktureringsadressen til arbejdsgiveren? :)

Jep det er sådan vi har indrettet os

Egen fastnet tlf + adsl er flyttet til arbejdsgiver
mobilen er firmaets

Hvilket minder mig om ekstrabetalingen til skat, jeg laver en ny tråd

- Peter