Color of Night (1994)
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-03-06 17:38

Guderne skal vide "I nattens mørke" (Color of Night; 1994) ikke hører
til verdens bedste film. Alligevel 'kom jeg til' at se den igen
forleden. Og én ting er jeg faktisk imponeret over.

Sig mig, /er/ det virkelig Jane March som også spiller Richie (foruden
Rose)? Jeg synes der er for stor forskel i ansigt, tandsæt, øjne,
kropsbygning og bevægelser m.m. til at det kan være samme spiller. Er
det det? Er han hende?

Joh, jeg har hørt om sminke og special effects, men alligevel ...

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-04-06 12:14

On Fri, 24 Mar 2006 17:38:22 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]
>det det? Er han hende?
>
>Joh, jeg har hørt om sminke og special effects, men alligevel ...

Det er en ganske glimrende film - langt bedre end sit rygte.

Og ja. det er den skønne March, der spiller begge roller. Og du burde
have skrevet "spoiler", før du spurgte.

--
mvh Niels Søndergaard

L'enfer, c'est les autres.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-04-06 13:21

Niels Søndergaard skrev blandt andet:

> Det er en ganske glimrende film - langt bedre end sit rygte.

Joh, såmænd. Hvis rygtet siger halvanden stjerne ligesom Ebert giver
den, så vil jeg godt give den en halv mere.

> Og ja. det er den skønne March, der spiller begge roller. Og du burde
> have skrevet "spoiler", før du spurgte.

Jah, måske. Men ud over at "spoileren" faktisk er omtalt i en goof i
IMDb'en er der masser af (engelske) Google-hits som også nævner min
fyfy. Så bær venligst over med mig.