Kill Bill
Fra : Martin

Dato : 24-03-06 12:58

Nogen her der har et bud på hvornår de nye versioner af Kill Bill
bliver udgivet - de versioner med ekstra (blodige) scener der tidligere
har været snakket om her i gruppen ?

Hilsen Martin

Fra : Jesper

Dato : 24-03-06 17:49

Martin <no@spaminvalid.dk> wrote:

> Nogen her der har et bud på hvornår de nye versioner af Kill Bill
> bliver udgivet - de versioner med ekstra (blodige) scener der tidligere
> har været snakket om her i gruppen ?
>
> Hilsen Martin

Køb den japanske DVD udgave, den er uncut.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : JYH

Dato : 25-03-06 12:00

Jesper wrote:

> Køb den japanske DVD udgave, den er uncut.

Hvor?

Fra : Jesper

Dato : 25-03-06 19:30

JYH <jyh@no.spam> wrote:

> Hvor?

Ja, jeg købte den på axelmusic.dk, men der har de den ikke længere. Til
gengæld fås den på ebay:

http://search.ebay.com/kill-bill-uncut
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-03-06 23:30

Jesper wrote:

> Køb den japanske DVD udgave, den er uncut.

Det er som sagt ikke kun den japanske uncut udgave der udkommer, men
nñrmere en helt ny film med KB 1+2 samlet i et langt nyt cut.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann