Kill Bill ?
Fra : Martin

Dato : 24-03-06 12:56

Nogen her der har et bud på hvornår kommer de nye versioner af Kill Bill
bliver udgivet - de versioner med ekstra (blodige) scener som der tidligere
har været snakket om her i gruppen ?

Hilsen Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-03-06 13:25

Martin wrote:
> Nogen her der har et bud på hvornår kommer de nye versioner af Kill Bill
> bliver udgivet - de versioner med ekstra (blodige) scener som der tidligere
> har været snakket om her i gruppen ?

Jep. Den skal først en tur i biffen og så udkommer den derefter på
DVD. Den skulle komme i biffen til efteråret.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann - der nu har opgivet at vente og købt den almindelige
version og blev fælt skuffet af filmen.

Fra : Martin

Dato : 24-03-06 14:09

Jep. Den skal først en tur i biffen og så udkommer den derefter på
DVD. Den skulle komme i biffen til efteråret.

Ok, takker!

Bugger! Jeg skyndte mig ellers at slette mit indlæg med de pinlige
grammatiske fejl. Serveren er tilsyneladne ikke så hurtig som jeg havde
håbet på. Men hvad kan man osse forvente på en dag, hvor éns cykelbaghjul
punkterer og man får aktiveret tyverialarmen i Føtex pga. en dårlig scannet
kødpakke. Jeg gruer for hvad resten af dagen vil byde på!

Hilsen Martin

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-03-06 14:31

Martin wrote:
> Nogen her der har et bud på hvornår kommer de nye versioner af Kill Bill
> bliver udgivet - de versioner med ekstra (blodige) scener som der
> tidligere
> har været snakket om her i gruppen ?

Er det en version udover den der blev udgivet i Japan, hvor f.eks.
sorthvid-scenen, hvor hun går helt amok, er i farver og lidt længere end den
udgave som blev udgivet i DK ?

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-03-06 14:31

Fra : Jesper

Dato : 24-03-06 22:01

u.m.s [3460] <upiremove@dadlnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Er det en version udover den der blev udgivet i Japan, hvor f.eks.
> sorthvid-scenen, hvor hun går helt amok, er i farver og lidt længere end den

Nixen Bixen, kun japserudgaven er længere og i helt i farver.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-03-06 14:41

u.m.s [3460] wrote:

> Er det en version udover den der blev udgivet i Japan, hvor f.eks.
> sorthvid-scenen, hvor hun går helt amok, er i farver og lidt længere end den
> udgave som blev udgivet i DK ?

Ja, det skulle være et helt nyt cut med begge film samlet til en.
Mvh
Lars

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-03-06 20:00

u.m.s [3460] wrote:

> [...]
> den
> udgave som blev udgivet i DK ?

Ja, det skulle være et helt nyt cut med begge film samlet til en.

nå ja - det kan jeg faktisk godt huske nu du skriver det ;)