Overclock:Inno3D GeForce 7800 GT
Fra : Erik

Dato : 24-03-06 11:49

Hejsa

Hvordan overclocker jeg mit nye "Inno3D GeForce 7800 GT" ?

På forhånd tak
Ërik

Fra : Markus Paldan

Dato : 25-03-06 13:30

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan overclocker jeg mit nye "Inno3D GeForce 7800 GT" ?
>
> På forhånd tak
> Ërik

3 forskelliger måder herunder (og ja der er mange hundreder andre måder :) )

Coolbits - http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815

Rivatuner - http://www.guru3d.com/rivatuner/

Powerstrip - http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm

Hvis du er helt ny og ikke har den store lyst til at sætte dig ind i
tingene, så brug coolbits og kig under dit grafikkorts indstillinger, hvor
der er kommet et nyt faneblad - "Clock Freq Settings" klik på "manual
overclocking" og klik så på "detect optimal freq" og vent et par minutter
derefter vælger du "Apply These Settings At Startup" og bum du er kørende :)

Mvh Markus Paldan

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 15:16

Coolbits 2 fungerer rigtig fint... Hvad kan man med de 2 andre som er værd
at gå efter ???