Problem med keyboard i Fifa 06
Fra : Kenny

Dato : 23-03-06 10:09

Hej,

jeg har et utrolig irriterende problem når jeg vil prø
ve at spille Fifa 06. Når jeg når ind i menuen så er det som om at min
venstre pileknap på keyboardet bliver holdt nede så den farer gennem
alle mulige valgmuligheder i menuen. Dog uden at jeg rører noget som
helst. Jeg har prøvet at tage mit gamepad fra for at se om det var det,
men den fortsætter med at køre videre.

Det er det eneste spil jeg har det problem ved...

Nogen der kan hjælpe??

Kenneth Felber

Fra : Per Jørgensen

Dato : 23-03-06 17:01

"Kenny" <kenny@skummer.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortsætter med at køre videre.
>
> Det er det eneste spil jeg har det problem ved...

Har en kammerat som har haft samme problem. Han kontaktede
EA support, og de fortalte det er en fejl i spilllet. Han fik link til en
patch,
som jeg dog desværre ikke har. Men EA support's tlf nummer står i manualen.

Mvh
Per