Wintop plastikvinduer...?
Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 23-03-06 00:18

Hej!

Skal have udskiftet nogle vinduer i mit hus.
De skal være af mærket Wintop, da de skal passe til andre vinduer, som er
blevet skiftet for ca. 5 år siden....
Har fundet deres tyske hjemmeside, men de formår ikke at henvise til en
dansk forhandler....
Er her nogen, som kan hjælpe?

Mvh
Anders Lund

Fra : Martin Bak

Dato : 23-03-06 16:01

"Anders Lund (8900)" <anders.lp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet skiftet for ca. 5 år siden....
> Har fundet deres tyske hjemmeside, men de formår ikke at henvise til en

Jeg har svaret dig i dk.bolig.
Af hensyn til evt. andre interesserede klipper jeg svaret ind her også:

http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/mplw/57079/HomiliusVinterhaverAS/Fane1.htm

Wintop står på listen over de fabrikater de forhandler.

Men på deres egen hjemmeside står der:

Information:
Salgkontoret og udstillingen i Smørum
er midlertidig lukket på grund af sygdom!
Kontakt tlf. [klip]

http://www.homilius.dk/DesktopDefault.aspx

Martin