Skærme
Fijala 3554
Ny LCD skærm
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 20:19

Jeg skal ud og investere i ny LCD skærm og valget er faldet på en 17" til
omkring 1.700 kr.

Umiddelbart står valget mellem BenQ FP71G+ og Samsung SyncMaster 710 N.

Hvilke af ovenstående er bedst til almindelig skrivebordsbrug og lidt spil i
ny og næ. Eller er der andre skærme jeg bør overveje i denne prisklasse.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
René Hollen Pedersen

Fra : Zen

Dato : 23-03-06 09:05

On Tue, 21 Mar 2006 20:18:59 +0100, "René Pedersen"
<rene(snabela)juhl-hollen.dk> wrote:

> [...]
>ny og næ. Eller er der andre skærme jeg bør overveje i denne prisklasse.

Jeg vil anbefale en 19" (det køber man i dag, mener jeg). Samme antal
pixels og kun lidt dyrere. Overvej der Acer.

mvh

John

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 23-03-06 22:31

Zen skrev:

> Jeg vil anbefale en 19" (det køber man i dag, mener jeg). Samme antal
> pixels og kun lidt dyrere. Overvej der Acer.

Jeg vil helt klart anbefale 17" (har selv haft en), da jeg synes at de
enkelte pixels bliver alt for store på en 19". Men det er, som altid,
efter hvad man selv bedst kan li' - så gå ind i en butik og sammenlign.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar