Tony Hawk's American Wasteland
Fra : J.O

Dato : 22-03-06 20:01

Opsætnig af gamepad

hej jeg er indehaver af et Logitech Cordless Rumblepad 2
og er gået igang med Subj.
Meeeeeen jeg skal så sætte de op til spillet og det går også meget fint,
men i spillet står der feks. at man skal trykke k,r, elller g osv. ! hvad
symbolisere de
bogstaver

Mener at
K = Flip tricks
G = Grind Tricks

men kan ikke lige hitte ud af det !!! er der en venlig sjæl der ved noget om
det
eller evt. hvor jeg finder noget om det !

eller om man kan få spillet til at skrive de knapper der er blevet sat op i
stedet for de bogstaver der

Mv J.O

Fra : Colzen

Dato : 22-03-06 22:37

> [...]
> eller evt. hvor jeg finder noget om det !
>
> eller om man kan få spillet til at skrive de knapper der er blevet sat op

Hvis det er som i de tidligere Tony Hawk spil til pc, så er der 2, 4, 6 og 8
på numlock tastaturet der skal bruges. Kan dog ikke lige huske hvad der er
til hvad.

Mvh
Colzen

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 23-03-06 09:42

J.O wrote:
> [...]
> men i spillet står der feks. at man skal trykke k,r, elller g osv. ! hvad

Det er helt vildt latterligt at de ikke har ændret symboler og bogstaver
da det porterede fra PS2, eller hvor det nu kommer fra, men jeg er
kommet frem til følgende:

K=flip tricks=Num4
G=Grab tricks=Num6
O=Ollie/Jump=Num5
L=Bert Slide=Num7
R=Switch=Num9
Crankflip=Num+
Barspin=Num-
Stance=Num0
Grind=Num8

> eller om man kan få spillet til at skrive de knapper der er blevet sat op i
> stedet for de bogstaver der

Det kan man mig bekendt ikke -og det er endnu et fuck-up i porteringen
fra den ene platform til den anden -det er simpelthen for plat, når man
laver så stort et spil, at man ikke fixer den slags småting inden man
udgiver spillet.
Vi kan jo altid håbe på at der kommer en opdatering der kan løse det.

/Jakob F.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 25-03-06 08:25

Iøvrigt: Hvis du finder ud af at lave feeble grind på bmx'en, så må du
MEGET gerne lige spill the beans, for jeg kan overhovedet ikke finde ud
af det, og jeg kan ikke rigtig komme videre med det nu...
Det, og så de der latterlige wall-flips/parkour ting som ham
franskmanden gerne vil lære mig, og som jeg ikke kan få til at fungere,
det pisser mig sgu af, så hjælp modtages meget gerne..

/Jakob