Pusher 3 / Kusse-Kurt
Fra : Peter Heide

Dato : 22-03-06 19:20

Fik langt om længe taget mig sammen til at den flick.

Bum bum bum. Hvad skal man sige ? Aboslut den svageste af de 3. Alle
personerne i filmen er gennemførte usympatiske. Dog har hovedpersonen
lidt menneskelige træk da han, trods alt , får medlidenhed m. den
importeret glædespige som en polak medbringer til en handel. Vel
også den eneste gang man har sympati for ham.

Den dér scene, som skulle være noget af det værste, hvor en mand
bliver hængt og sprættet op i bedste Ed Gein-stil virker nærmest
komisk, ved ikke om det er instruktørens mening. Håber det er,
for den er svær at tage alvorlig. Den dialog der imellem de 2 "slagtere"
er i mine øjne ret sjov og de griseindvolde der vælter ned i spanden
har ikke den chok-effekt som Refn måske tror, tværtimod fik jeg lyst
til en blodpølse + svinelever bagefter.Har har sikkert haft mesterværket
The Texas Chainsaw , i tankerne.

Men jeg var ihverttilfælde godt underholdt selvom filmen ikke er
særligt interessant.

HEJ. For helvede ! Jeg glemte den scene hvor Milo sidder og venter
på forretten til bryllupsmiddagen i en kina-snask. Kusse-Kurt spotter
ham og får prakket noget heroin på ham. Det er mesterklasse. Ham
Kussen er virkelig uhyggelig lige dér.

På grund af Kusse-Kurt giver jeg den film:

2 gram herion ud 6

Fra : Thomas

Dato : 22-03-06 19:32

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>.Har har sikkert haft mesterværket
> The Texas Chainsaw , i tankerne.

Er der også lavet et mesterværk der hedder det? Sjovt. Jeg har ellers
kun set en omgang dræbende kedeligt hø med den titel...

..Thomas

Fra : 020671

Dato : 22-03-06 21:08

Hej Peter
Fin anmeldelse ! men måske lidt spoiler advarsel næste gang Jeg
har sku ikke set den endnu......

Fra : Ingolf

Dato : 22-03-06 22:23

Pusher 3 er fed... men uden Bodnia er den noget flad. Og uden Mads
Mikkelsen, er den ret flad! Heldigvis er Zlatko Buric med, som jeg syntes
har en enorm fed stemme. Han trækker filmen op. Men imho kke meget.
2/5 herfra!

Pusher 2 er den bedste!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-03-06 23:04

Ingolf wrote:

> Pusher 2 er den bedste!

Ej, det kan du da ikke mene? Pusher (1) er da klart den bedste i den serie.
Fra den af går det kun ned af bakke.

Søren

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 12:55

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Ej, det kan du da ikke mene? Pusher (1) er da klart den bedste i den
> serie. Fra den af går det kun ned af bakke.
>
> Søren

Tjaa. Pusher 1 er også kanon! Men jeg er helt solgt af musikken i 2'eren :D
Imho, så er musiksiden altid ½-delen af oplevelsen.

Fra : Per

Dato : 24-03-06 09:50

Refn har ikke lavet noget, der er værd at se siden Pusher. Pusher 2 og 3 er
da totalt kedelige og meningsløse.