BF2 Euro Force servere ?
Fra : Mogens

Dato : 22-03-06 19:12

Hej

Jeg spiller en del BF2 og har lige købt Euro Force.
Fede nye baner og tanks, men hvordan finder man
en server så man kan spille Euro Force online ?

Bevares, det er da møj sjovt at øve sig alene, men
det er nu alligevel sjovere når man er fler.
( lidt ligesom med sex )

Har ledt både højt og lavt, men ka sgutte finde
nogen Euro Force servere.

Hvad gør jeg nu ?

mvh Mogens

Fra : Keldo

Dato : 23-03-06 13:43

De burde være på server listen! Prøv at sortere efter map navn og find så
een af de nye baner og join den.

Fra : Mogens

Dato : 23-03-06 17:37

On Thu, 23 Mar 2006 13:42:46 +0100, "Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>De burde være på server listen! Prøv at sortere efter map navn og find så
>een af de nye baner og join den.

Det har jeg allerede prøvet at gøre flere gange om dagen
siden den dag jeg købte Euro Force for ca 2 uger siden.
Foreløbig har jeg ikke set en eneste af de nye baner på
server listen.

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 23-03-06 19:13

Prøv at løsne dit filter lidt så.
Fjern alle krav på nær at den skal være Ranked

Soter efter map navn

Så skal du jo lige kende hvad de 3 nye maps hedder og så ellers join

EF maps bliver spillet på normale BF2 servere blandet med de normale maps.

Fra : Mogens

Dato : 23-03-06 21:40

Du havde ret. Tusind tak for hjælpen.

mvh Mogens