Elderscrolls Oblivion
Fra : Frandsen

Dato : 22-03-06 12:26

Er der nogen, der har modtaget deres preorder, eller på anden måde fået
spillet?

Jeg kan ikke vente!!

Fra : Peter T.

Dato : 22-03-06 13:54

Frandsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg kan ikke vente!!

Der er MANGE, som ikke kan vente! :)

Men det bliver jeg så nødt til, da mit gfxkort (geforce TI4200) ikke vil
virke med spillet. :( Fordelen er så, at jeg kan nå at læse om folks
erfaringer inden jeg suser ud og bruger 10 millioner på et nyt kort. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Silver

Dato : 22-03-06 18:53

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> virke med spillet. :( Fordelen er så, at jeg kan nå at læse om folks
> erfaringer inden jeg suser ud og bruger 10 millioner på et nyt kort. :)

Udkom desværre som warez spil i går :S......

Silver.

Fra : Peter T.

Dato : 22-03-06 22:29

Silver udviste en rettidig omhu og skrev:

> Udkom desværre som warez spil i går :S......

Hvilket ikke overrasker mig.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Frandsen

Dato : 23-03-06 09:35

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> erfaringer inden jeg suser ud og bruger 10 millioner på et nyt kort. :)

Ja, 10 millioner pr. styk - man skal have mindst to Eller en Dell
computer med fire grafikkort - mums.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 25-03-06 15:34

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> wrote in news:4421344c$0$876
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Er der nogen, der har modtaget deres preorder, eller på anden måde fået
> spillet?

Jeps!