Tapetsering - ovenpå struktur tapet
Fra : Dennis \(7600\)

Dato : 22-03-06 12:11

Hejsa..
Jeg skal tapetsere vores køkken, da vi skal have helt nyt, og der derfor
bliver "huller" hvor der før var køkkenelementer..

Tapetet der sidder der nu, er kraftigt struktur tapet, og det sidder utrolig
godt fast..
Selvfølgelig malet med en tæt plastmaling..

Jeg tvivler på at det kan rives ned, uden at bruge LANG tid på det..
Jeg tror desuden at dampmaskinen får svært ved at løsne, pga flere lag god
plastmaling..

ER der ikke godt en alternativ løsning..
Slibe eller andet??

AMD 64 3000+
2GB Kingston 3200 Dual ram
MSI RS480-M2

Fra : Max

Dato : 22-03-06 12:45

Hej Dennis

> Slibe eller andet??

Prøv med en rystepudser eller eksentriksliber.

Mvh Max

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 22-03-06 13:43

Fra : Aksel

Dato : 22-03-06 18:07

> ER der ikke godt en alternativ løsning..
> Slibe eller andet??
>
> --

Slib toppene af strukture, med en meget grov slibeskive korn 60 el. lign.,
så er der adgang for damp eller vand til at opløde klisteret.

Hilsen Aksel