squirting
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 21-03-06 23:00

hvad er der med det fænomen?
er det urin eller hvor kommer det fra? findes der en plausibel
medicinsk forklaring?

dan

Fra : Nicolai Lang

Dato : 22-03-06 07:02

Hej Dan,

On 21 Mar 2006 14:00:17 -0800, kaffebord@hotmail.com wrote:

>hvad er der med det fænomen?
>er det urin eller hvor kommer det fra? findes der en plausibel
>medicinsk forklaring?

Det er for mange år siden bevist at det ikke er urin. En kvinde der
kunne dette, indtog noget der farvede hendes urin, og onanerede - med
sprøjt - foran nogle forskere, hvorefter hun tissede. Der var ikke
farve i sprøjtet.

Det hænger svjh sammen med stimulering af G-punktet, og det er kun en
lille del af alle kvinder der har haft held med det.

Du kan læse mere her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation
http://de.wikipedia.org/wiki/Weibliche_Ejakulation
http://fr.wikipedia.org/wiki/Femme_fontaine

På den danske wikipedia er der ikke rigtigt noget - faktisk synes jeg
at artiklen om g-punkt er ret dårlig skrevet.

Med venlig hilsen
"Babylai"

--
http://babylai.dk http://voksenbaby.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 22-03-06 16:00

> [...]
> kunne dette, indtog noget der farvede hendes urin, og onanerede - med
> sprøjt - foran nogle forskere, hvorefter hun tissede. Der var ikke

Men jeg vil nu nok tro, at når det vises på pornofilm, så er det urin mange
tilfælde :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk