D00M
Fra : Mr. D

Dato : 21-03-06 21:49

Har lige set filmen i aften med børnene.

Jeg er ligeglad med hvad folk siger. Det var en udemærket action film.

Jeg kunne godt have tænkt mig noget mere mystik, astroarkæologi, kræfter fra
for længst svundne civilationer, imponerende ældgamle bygningsværker,
jernbanedrift mellem de forskellige afsnit af Marsbebyggelsen osv ...

.... men OK underholdt

simon

Fra : HC

Dato : 21-03-06 22:45

> [...]
> fra for længst svundne civilationer, imponerende ældgamle bygningsværker,
> jernbanedrift mellem de forskellige afsnit af Marsbebyggelsen osv ...

Okay, sådan på højde med Klippen's andre action-film? Så er det okay til at
slå et par timer ihjel med - absolut.

HC

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-03-06 23:09

"HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, sådan på højde med Klippen's andre action-film?

Personligt synes jeg ikke at The Rock bærer filmen.
Han er bare med så at sige..
Karl Urban klarer sig ganske fint som John Grimm gennem filmen, og jeg synes
han holder den oppe (filmen altså) hele vejen igennem.
Dertil kommer Rosamund Pike som hans søster Samantha Grimm, en anelse
overklog og smart men hun formår at levere et godt stykke skuespil der er
med til at filmen ikke når lavmålet.

Skal vi se på The Rock, ja så er han bare med for at levere action..
Egentligt synes jeg ikke at han er ret god i film, han er sådan en tju-bang
type der kun kan levere action og virker faktisk ikke ret overbevisende.
Ok i Welcome to the jungle var han da nogenlunde, specielt da han fik den
paralyserende frugt

Men skal der gives karakterer til Doom...
Så bliver det 3 BFG'er ud af 5, det kunne være blevet til 4 hvis ikke The
Rock havde været så dårlig..

Mvh
Benjamin

Fra : HC

Dato : 22-03-06 15:24

> [...]
> Ok i Welcome to the jungle var han da nogenlunde, specielt da han fik den

Jeg har faktisk aldrig set en film med ham, men jeg har set ham i mangt en
Wrestling kamp, og her brillerer han ihvertfald. Men der er jo også stor
forskel på stunt-show og skuespil...

> Men skal der gives karakterer til Doom...
> Så bliver det 3 BFG'er ud af 5, det kunne være blevet til 4 hvis ikke The
> Rock havde været så dårlig..

Okay, det lyder.... middelmådigt....
Men den kommer nok hjem alligevel på den ene eller den anden måde.

HC

Fra : Jesper

Dato : 22-03-06 16:38

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
> for længst svundne civilationer, imponerende ældgamle bygningsværker,
> jernbanedrift mellem de forskellige afsnit af Marsbebyggelsen osv ...

Du må være nøjsom. DOOM er en ualmindlig ringe film. Resident Evil er
klasser bedre.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Mr. D

Dato : 22-03-06 17:30

> Du må være nøjsom. DOOM er en ualmindlig ringe film. Resident Evil er
> klasser bedre.

"... gudsfrygt er en stor vinding sammen med nøjsomhed. "
Bibelen - 1. Timoteus kap. 6 vers 6

Og derudover sagde Resident Evil mig ikke så meget.

simon