tro, håb og kærlighed
Fra : Keldo

Dato : 21-03-06 19:40

Hejsa
Jeg genså Tro, håb og kærlighed i dag. Jeg var 14 år da den havde premiere
og den gjorde stort indtryk på mig den gang. Det er nok 10-15 år siden jeg
havde sen den sidst og jeg må sige at det var et yderst glædeligt gensyn.
Det er sgu en dejlig film, men det pisser mig stadig meget af at Bjørn og
Anna ikke ender med at få hinanden - hvorfor ikke Bille/Reuter, hvorfor
ikke?

Anyway, they dont make films like that anymore....

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-03-06 20:32

Keldo wrote:
> [...]
> Det er sgu en dejlig film, men det pisser mig stadig meget af at Bjørn og
> Anna ikke ender med at få hinanden - hvorfor ikke Bille/Reuter, hvorfor

Heheh... Jeg synes du skal sætte dig ned og læse Zappa, Når Snerlen
Blomstrer 1+2 og Vi Der Valgte Mælkevejen 1+2. De er allesammen
fantastiske bøger, intet mindre. Månen Over Bella Bio hører vist med til
serien (startende før alle de andre), men jeg husker den ikke som lige
så stærk.

> Anyway, they dont make films like that anymore....

Enig.

/David