Bosch opvaskemaskine SGV 57T13
Fra : Heidi

Dato : 21-03-06 19:29

Er der nogen der har erfaring med ovenstående opvaskemaskine (kan ses
her
http://www.net2-hvidevarer.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=000882)
eller en anden model med nogenlunde samme funktioner?
Tænker bl.a. på den der Auto funktion, hvor maskinen (hvis jeg har
forstået det rigtigt) selv vælger temperatur osv. alt efter hvor beskidt
det første hold skyllevand er, så man ikke behøver bekymre sig om
temperaturvalg, eller hvor meget forskelligt service man har i maskinen?
Og hvordan med støjniveauet? Den skal indbygges i en kogeø, som kommer
til at stå i en åben stue/køkken/alrum afdeling - vil man kunne høre den
hvis man sidder 5 meter væk?
Såvidt jeg kan se ud af deres program er det en af de fuldt integrerbare
maskiner med flest funktioner - men er den pengene værd? (Når man kan
købe den til ca. 6500 kr. i stedet for vejl. 8995).

--
Heidi

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-03-06 21:08

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> at stå i en åben stue/køkken/alrum afdeling - vil man kunne høre den hvis

Jeg har en Bosch, hvor lydniveauet er 47 db - og den er rimeligt lydsvag.
Støjniveauet vil jeg beskrive som mildt blæsevejr - ikke noget problem, jeg
har køkken som en del af stuen.
Jeg kujnne forestille mig, at med 44 db ville man næsten kunne have den
stående i soveværelset uden gener

Autofunnktionen er faktisk det eneste program jeg bruger (efter at alt
vaskbart efter renoveringsstøv blev vasket på det hurtige Party-program).
Det sker, at et påbrændt fad skal vaskes to gange, men det er sjældent.

Hilsen Inger