Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
leforstår ikke vmr9 på Asus geforce 6800 g~
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-03-06 16:54

jeg har indstillet mit tvkort til at vise dvd osv i vmr9 som skulle
være det bedste og så tænker jeg at det vel også skal slås til inde i
grafikkortets software ? men jeg kan kun finde video overlay i
funktioner for mit grafikkort
jeg kan ikke finde noget vmr9 ? det er et geforce 6800gt det burde da
kunne det, eller skal man ikke slå det til manuelt, ved nogen noget om
det ? jeg har lige hentet den nyeste driver på nvidiad side også ?

mit tvkort er også nvidia et (point of wiew) nvtv kort, og jeg vil
bare gerne have indstillet det hele så jeg får den bedste kvalitet når
jeg ser film og tv på kortet. håber nogen kan hjælpe