Hvilken film
Fra : Søren Schimkat

Dato : 21-03-06 16:00

Hej NG

Jeg så noget i 80'erne - eller tidligt i 90'erne, som jeg ike lige kan
sætte navn på:

Man fulgte nogle heavyrockere som drønede rundt i en (vistnok) sort
chevyvan. Om det var en film eller en musikvideo kan jeg ikke huske.

Nogle der kan give et bud på hvad det kunne være? .. og nej: Det er ikke
A-Team jeg tænker på.

mv Søren

Fra : Jacob

Dato : 21-03-06 17:23

Måske Bad News:
http://imdb.com/title/tt0544862/

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Søren

Dato : 22-03-06 22:13

Jacob skrev:

> Måske Bad News:
> http://imdb.com/title/tt0544862/

Jeg synnes ikke lige det er det.

Kunne det måske være en musikvideo med Tvisted Sister?

mvh Søren

Fra : Søren

Dato : 23-03-06 18:25

Søren skrev:
> [...]

Hmm .. jeg er sgu i tvivl, men efter at have genhørt Twisted Sister -
Were not gonna take it .. er jeg 99% sikker på at denne sang blev brugt
som enten baggrund eller tema.

Kan det mon hjælpe?

... Oh We're Not Gonna Take It, no, We Ain't Gonna Take It, oh We're Not
Gonna Take It Anymore ...

God gammel rock af høj klasse.

mvh Søren

Fra : Tue Sørensen

Dato : 23-03-06 04:01

Søren skrev:

> Jeg synnes ikke lige det er det.
>
> Kunne det måske være en musikvideo med Tvisted Sister?

Måske videoen til "This Corrosion" med The Sisters of Mercy?

"Hey now, hey now now, sing this corrosion to me..."

- Tue

Fra : Pipeline

Dato : 24-03-06 00:26

"Søren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chevyvan. Om det var en film eller en musikvideo kan jeg ikke huske.
>
> Nogle der kan give et bud på hvad det kunne være? .. og nej: Det er ikke

Lyder meget til at være 'This Is Spinal Tap' fra 1984.
http://www.imdb.com/title/tt0088258/

MVH
Pipeline