Dansk 80'er hit - hvilken gruppe?
Fra : gumleguf@ofir.dk

Dato : 21-03-06 11:13

Jeg leder efter et hit fra 80'erne, der vistnok hedder "hot hot". Det
er måske et cover af et andet nummer. Omkvædet er "hot hot, jeg har
det hele hule hot hot" og senere er der noget om en pige, der vistnok
hedder permedot (det skal jo rime, ikke?). Jeg mener, jeg hørte
nummeret første gang omkring 1985. Forsangeren var en mand, hvis det
kan hjælpe...

Mvh.
Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-03-06 12:10

gumleguf@ofir.dk skrev:

>Jeg leder efter et hit fra 80'erne, der vistnok hedder "hot hot".

et bud; Boobs - Hot Hot

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-06 13:04

<gumleguf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Ja det er en lidt ældre sag, med Marguerite Viby, og husker jeg ikke helt
forkert, så har Liller også indspillet den, og som nævnt i et andet indlæg
Boobs.

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-03-06 21:53

On Tue, 21 Mar 2006 13:03:46 +0100, Benny Mortensen wrote:

> Ja det er en lidt ældre sag, med Marguerite Viby, og husker jeg ikke helt
> forkert, så har Liller også indspillet den, og som nævnt i et andet indlæg
> Boobs.

Jeg tror også Mek Pek har lavet en udgave, men om den er fra 80erne ved jeg
ikke.

Fra : gumleguf@ofir.dk

Dato : 21-03-06 14:05

Tak for det. Det er nok gruppen Boobs jeg har hørt.