Trine Dyrholm - hvad hedder cd'en?
Fra : O. Hansen

Dato : 21-03-06 09:40

Trine Dyrholm synger noget i retning af: "Det er svært at være menneske -
jeg har prøvet det før". Hvad hedder melodien og hvad er cd'ens titel?

vh Ove Hansen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-03-06 10:30

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse
> Trine Dyrholm synger noget i retning af: "Det er svært at være menneske -
> jeg har prøvet det før". Hvad hedder melodien og hvad er cd'ens titel?
>
> vh Ove Hansen

Hej Ove

Melodien er "Avenuen" fra albummet "Mr. Nice Guy"

Mvh. Lars Frandsen, Bramming

Fra : O. Hansen

Dato : 21-03-06 11:26

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message
> "O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ove
>
> Melodien er "Avenuen" fra albummet "Mr. Nice Guy"
>
> Mvh. Lars Frandsen, Bramming

Tusind tak for din hjælp.

vh Ove Hansen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-03-06 19:02

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det var så lidt.

Mvh. Lars Frandsen, Bramming

Fra : Claus Smith

Dato : 14-04-06 06:55

Er der nogen som ligger inde med tekst og akkorder til den?

Claus Smith