Hvor sælger jeg vinyl-pladerne
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 21-03-06 07:57

Fruen har sorteret pladesamlingen, så nu skal jeg have omsat seks
mælkekasser med vinyl af blandet herkomst.

Er der en genbrugspladeforretning i Nordsjælland/København, eller skal jeg
sende en af ungerne på loppemarked?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-03-06 08:40

3140 Bjørgheim skrev:
> Fruen har sorteret pladesamlingen, så nu skal jeg have
> omsat seks mælkekasser med vinyl af blandet herkomst.
> Er der en genbrugspladeforretning i Nordsjælland/København,
> eller skal jeg sende en af ungerne på loppemarked?

For et par somre siden, stod der gerne en mand foran Netto
her i 3140 Ålsgårde, og solgte vinylplader om lørdagen(e).

Men der er vel efterhånden langt mellem pladespillerne
her på postnummeret. Jeg købte fx en dejlig, brugt Thorens,
men nu vil tallerkenen ikke rotere, og jeg har ikke forstand
på at reparere den.

--
Med venlig 3140-hilsen Herluf Holdt

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 21-03-06 21:18

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> her på postnummeret. Jeg købte fx en dejlig, brugt Thorens,
> men nu vil tallerkenen ikke rotere, og jeg har ikke forstand

Du kan da låne en af mig. Den har nok bedre af at blive brugt end at stå ude
i mit skur.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-03-06 22:43

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da låne en af mig. Den har nok bedre af at blive brugt end at stå
ude
> i mit skur.

Nu må I holde op...der er masser af gang i vinylsalget stadigvæk.
Nede hos min lokale pladepusher er der masser af både nyt og brugt vinyl.
Og hvordan dælen kan man finde på at stille pladespilleren ud i et skur
*måber*
Anyway der er de første 20-30 forretninger, der handler brugt vinyl i
Københavns området. Så det er bare at snuppe fagbogen og ringe rundt.

Allan

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 22-03-06 13:14

3140 Bjørgheim wrote:
> Fruen har sorteret pladesamlingen, så nu skal jeg have omsat seks
> mælkekasser med vinyl af blandet herkomst.

Sikker på du ikke skulle omsætte konen i stedet når hun nu ikke kan
holde snitterne fra pladerne ?