King Diamond koncert.
Fra : Pjensen73

Dato : 21-03-06 00:10

Så er der snart koncert med King Diamond.

Esbjerg 15-4 på Tobakken
Århus 17-4 på Train
København 19-4 i Amager Bio

Det skal nok blive en fed koncert.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-03-06 17:19

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er der snart koncert med King Diamond.
>
> Esbjerg 15-4 på Tobakken
> Århus 17-4 på Train
> København 19-4 i Amager Bio
>
> Det skal nok blive en fed koncert.

Er begyndt at lytte lidt til ham og synes sgu meget af det, er superfedt!
Men har hørt, at han har solgt ud på hans nye plade? :(

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 21-03-06 18:57

"Sren Kjeldsen" wrote
..

> Er begyndt at lytte lidt til ham og synes sgu meget af det, er superfedt!
> Men har hørt, at han har solgt ud på hans nye plade? :(

Eh, what??

Jeg har lyttet til King Diamond siden 1987, og synes at den seneste plade,
'The Puppetmaster', er det bedste han har lavet i næsten 10 år, og det tror
jeg nu der er bred konsensus omkring?!

Men hver sin smag, naturligvis.

Personligt kan jeg kun anbefale dig på det højeste at få fingre i den (evt.
inden koncerten, så du kan synge lidt med på omkvædene :)

- Dennis (med billet til både Århus og København)

Fra : Pjensen73

Dato : 21-03-06 22:11

Dennis Sørensen skrev:
> [...]
> inden koncerten, så du kan synge lidt med på omkvædene :)
>
> - Dennis (med billet til både Århus og København)

Ja. The Puppets master er en af de bedste han har lavet.
Vi ses til koncerten i København.

Fra : Pjensen73

Dato : 21-03-06 22:15

Sren Kjeldsen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Er begyndt at lytte lidt til ham og synes sgu meget af det, er superfedt!
> Men har hørt, at han har solgt ud på hans nye plade? :(

Den seneste plade er et live album. Den hedder Deadly Lullabies Live.
Men jeg går ud fra at du mener albumet, The puppets master. Den syntes
jeg ellers er meget fed. Den har fået ligeså god anmeldelse som The Eye.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-03-06 21:55

On Tue, 21 Mar 2006 00:10:23 +0100, Pjensen73 wrote:

> Det skal nok blive en fed koncert.

Har fået set ham 3 gange og han er fed live. Jeg kommer med garanti til
koncerten i Aarhus.

Fra : Pjensen73

Dato : 21-03-06 22:09

Thomas Jespersen skrev:

> Har fået set ham 3 gange og han er fed live. Jeg kommer med garanti til
> koncerten i Aarhus.

Har også hørt at dan er fed live. Har desværre ikke været til koncert
med ham før, men jeg glæder mig da til det.
Har købt billet til koncerten i København.

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-03-06 21:19

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har fået set ham 3 gange og han er fed live. Jeg kommer med garanti til
> koncerten i Aarhus.

Jeg så ham sidste gang på Train, og har billetten i hus til den kommende
koncert også.

/Morten