Lampeolie fra Netto
Fra : Gamle

Dato : 20-03-06 23:09

Lampeolien til vore Zibroovne er uden varsel steget idag d. 20/3-06 med hele
2,70 kr pr liter.
Jeg havde bestilt lampeolie i sidste uge, men de fik den ikke hjem. De får
normalt varer to gange om ugen, så vi blev holdt for nar. Fik først at vide,
at vi kunne få olien tirsdag d. 14/3, derefter at vi kunne få den torsdag d.
16/3. Men nej Ingen lampeolie. Men så idag d. 20/3 fik vi vores lampeolie.
Men godmorgen, Efter at have betalt for olien + en del andre varer opdagede
jeg at prisen var steget fra 10,25 kr til 12,95 kr uden varsel. Uagtet det
ikke var min skyld jeg ikke fik olien i sidste uge til 10,25 kr pr liter,
måtte jeg betale den nye pris.
Så nu kan jeg ikke længere anbefale lampeolien fra Netto.
Fakta sælger stadigvæk olien til 10,25 kr pr. liter og den er ligeså god som
fra Netto, blot 2,70 kr. billigere pr. liter.
Jeg skal lige have undersøgt lampeolien fra Harald Nyborg. Den ser lovende
ud og til 9,95 kr pr liter.
Jeg skal nok følge op, når jeg får afprøvet HN's olie.
OK sælger petroleum til 8,08 pr liter. Ved heller ikke hvordan den er,
brænder/lugter. Men det kan der vel findes ud af.
Men ikke mere Netto olie.

Mvh.
Torben