Bedste sted af fæstne kædelås på DR. Big
Fra : Michael K.

Dato : 20-03-06 20:01

Jeg har lige købt en kædelås til min PGO Dr. Big. Men jeg synes ikke rigtigt
jeg kan finde et sted på scooteren, hvor jeg kan sætte denne kæde rundt om.
Det er meningen at jeg vil sætte kæden rundt om scooteren, og så rundt om en
lygtepæl eller lignende, for at sikre imod at nogen sådan uden videre kan
stikke af med den. Nogen af jer som har et godt tip?

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 20-03-06 21:39

Hej
Baghjulet er et godt sted at placere kæden, det kræver mange gange
afmontering af udstødning at fjerne dette...og så parkerer man dyret med
næsen fremad
Hilsen
Jens

Fra : Michael K.

Dato : 20-03-06 21:55

"Jens Kristiansen" <jgkr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Baghjulet er et godt sted at placere kæden, det kræver mange gange
> afmontering af udstødning at fjerne dette...og så parkerer man dyret med
> næsen fremad

Super god ide, den havde jeg ikke lige tænkt - den der med at baghjulet ikke
kan tages af uden at udstødningen afmonteres.

Fra : René

Dato : 21-03-06 12:47

kæde til Baghjulet og en skivelås til forhjulet

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 23:16

Michael K. skrev:
> "Jens Kristiansen" <jgkr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Super god ide, den havde jeg ikke lige tænkt - den der med at baghjulet ikke
> kan tages af uden at udstødningen afmonteres.

Desværre er der så folk som tager sig tiden til, at afmontere ens
udstødning og baghjul så de kan stikke af med scooteren =/

Fra : Kasper Christensen

Dato : 22-03-06 16:36

Steinbjørn Sørensen skrev:

> Desværre er der så folk som tager sig tiden til, at afmontere ens
> udstødning og baghjul så de kan stikke af med scooteren =/

Men det er da trods alt mere besværligt, så det kan jo være de tager den
ved siden af i stedet.