Outlook2003 viser ikke helligdage
Fra : Lars Dam Kähler

Dato : 20-03-06 19:56

Hej gruppe.
Jeg har installeret helligdage for Danmark i Outlook2003, men de vises ikke
for 2006.
Så så jeg i hjælpen, at der kun findes helligdage til årene 2001-2005.

Jeg har søgt på Microsofts hjemmeside for at finde et download på
helligdage, men uden held.
Har nogen af jer en løsning?

M.v.h.
Lars

Fra : Per Ahm

Dato : 20-03-06 20:53

"Lars Dam Kähler" <lars-dagmar@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> Jeg har installeret helligdage for Danmark i Outlook2003, men de vises
> ikke for 2006.
> Så så jeg i hjælpen, at der kun findes helligdage til årene 2001-2005.

I min hjlæp står flg: "The holiday information provided with Office Outlook
2003 includes calendar years 2003 through 2007."

PA

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 20-03-06 21:11

"Per Ahm" <news@perahm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I min hjlæp står flg: "The holiday information provided with Office
> Outlook 2003 includes calendar years 2003 through 2007."

Min viste heller ikke helligdage selvom jeg
havde installeret dem
Så jeg installerede dem en gang til
Selv om outlook påstod at de var installeret
og så dukkede de op.
Min går også "kun" til 2007
Bjarne

Fra : Max

Dato : 20-03-06 21:32

Hej Bjarne

> Min går også "kun" til 2007

Jeg har lige "opdateret" en Outlook 2002 til en kalender
de løber til 2012, så mon ikke der kommer en opdate
til 2003.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 20-03-06 22:28

> Hej Bjarne

> Jeg har lige "opdateret" en Outlook 2002 til en kalender
> de løber til 2012, så mon ikke der kommer en opdate
> til 2003.
>
> Mvh Max

Hej Max
Jo det gør der sikkert
Man når jo snart ikke at lave noget "seriøst" på sin Pc mere.
Det hele går jo efterhånden op i opdateringer.
Man skal vel også snart ned og købe et par større Harddiske
mvh / Bjarne

Fra : Ivan

Dato : 23-03-06 20:39

> Hej Bjarne

> Jeg har lige "opdateret" en Outlook 2002 til en kalender
> de løber til 2012, så mon ikke der kommer en opdate
> til 2003.
>
> Mvh Max

Dav

Jeg bruger også Outlook 2002, har heller ikke nogen helligdage. Hvordan fik
du den opdateret. jeg har hentet kalender update, men den fortæller mig at
den ikke fandt det forvendetede system på maskinen. eller noget i den
retning, men jeg har 2002, det er hedder Office Xp.
Hvad er det lige der går galt her. Nogen ideer.

Fra : Per Ahm

Dato : 23-03-06 20:50

> Jeg bruger også Outlook 2002, har heller ikke nogen helligdage.

Du skal under indstiller for kalender og tilføje de danske heligdag..

PA

Fra : Ivan

Dato : 24-03-06 09:36

> Du skal under indstiller for kalender og tilføje de danske heligdag..
>
> PA
Når jeg forsøger at opdater kalender kommer der en blå skærm der siger: "Den
forventede version af produktet blev ikke fundet på systemet."
Hvad fa.... betyder det lige. Jeg har samsagt Office 2002. Hvad går der galt
her??

Fra : Per Ahm

Dato : 24-03-06 18:42

> [...]
> "Den forventede version af produktet blev ikke fundet på systemet."
> Hvad fa.... betyder det lige. Jeg har samsagt Office 2002. Hvad går der

Har du alle opdateringer:
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Ellers prøv med en Find og Ret Fejl, inder hjælp!!!

PA

Fra : N. Lindhard

Dato : 17-04-06 20:48

Outlook 2002 viser kun hellidage til og med 2005.

Dagene ligger i en tekstfil med navnet Outlook.hol i en mappe med navnet
1030. Søg efter Danmark. Tallet i parentes er antallet af linier med
helligdage for det valgte land. Ret tallet for at slette eller tilføje
datoer.

Nic