noget om lincenser og home/proff. edition
Fra : Connie Pedersen

Dato : 20-03-06 18:44

Måske spørgsmålene ikke hører til her, men I ved det garanteret
alligevel.
Når man køber en officepakke kan det være med 3 licenser. SKAL disse
tre licenser være i husstanden, eller må tre venner købe den i
fællesskab?

Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på en home
edition og en proffessionel edition - og forekommer disse på både
officepakker såvel som på styresystem?

På forhånd tak

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 21-03-06 20:31

"Connie Pedersen (slet SN643)" <connie_p@SN643post10.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11428769030.255080031744217@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på en home
> edition og en proffessionel edition - og forekommer disse på både

Home Versionen
Microsoft Office 2003 Standard Outlook 2003 (email, kalender, kontakter,
opgaver)
Word 2003 (tekstbehandling)
Excel 2003 (regneark)
PowerPoint 2003 (præsentationer)
I proffessionel edition får du Publisher med.
Med Microsoft Office 2003 udgave til hjemmet får du en officepakke,
Licensen gives kun til private.
og du får den nyeste version af MS Office og alle de nye praktiske og gode
funktioner.
Pakken indeholder tre licencer og kan derfor installeres på tre forskellige
computere i husstanden.
Jeg ved ikke rigtigt hvordan de kan se om alle tre bor samme sted?
mvh / Bjarne