Program til recover
Fra : Morten Bowman

Dato : 20-03-06 16:11

Hejsa
Er der et recover-program der kan gendanne filer som de var?
Altså med samme mapper og/eller filnavne?

Dem jeg er stødt på laver altid fortløbne filnumre og det kan godt tage tid
at systematisere bagefter. Mp3 f.eks.

Fra : Morten L.Pedersen

Dato : 21-03-06 15:24

Hej!

Istedet for at bruge tid på at lede er det meget nemmere at opsætte
en ordentlig backup-rutine.
Så har du altid mulighed for at "rulle" systemet og dine data tilbage
til et vilkårligt tidspunkt.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-06 11:11

Morten L.Pedersen wrote:
> [...]
> en ordentlig backup-rutine.
> Så har du altid mulighed for at "rulle" systemet og dine data tilbage

Fed kommentar til en der har mistet data, suk...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-03-06 20:55

On 21 Mar 2006 06:23:39 -0800, "Morten L.Pedersen" <mlpnospam@gmail.com>
wrote:

> [...]
>en ordentlig backup-rutine.
>Så har du altid mulighed for at "rulle" systemet og dine data tilbage

Helt enig, men nu er det ikke mig der har mistet data.
Det var en kollega og problemet var vist mere at han ville slette sin musik
på iPod'en, men sådan gik det jo så ikke

Fra : Kent Friis

Dato : 26-03-06 21:01

Den Sun, 26 Mar 2006 21:55:26 +0200 skrev Morten Bowman:

> Helt enig, men nu er det ikke mig der har mistet data.
> Det var en kollega og problemet var vist mere at han ville slette sin musik
> på iPod'en, men sådan gik det jo så ikke

Min erfaring er at det netop er den situation der hyppigst kræver brug
af backup'en. Harddiske er efterhånden mere pålidelige end mennesker.

Mvh
Kent

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-03-06 21:12

On 26 Mar 2006 20:00:51 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Min erfaring er at det netop er den situation der hyppigst kræver brug
>af backup'en. Harddiske er efterhånden mere pålidelige end mennesker.

Måske, men jeg får til gengæld lidt go' rødvin

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 16:31

Kent Friis wrote:

> Min erfaring er at det netop er den situation der hyppigst kræver brug
> af backup'en. Harddiske er efterhånden mere pålidelige end mennesker.

Det ved jeg nu ikke rigtigt. Jeg ville i hvert fald nødigt have
vigtige data som ikke er spejlet. Men når man har både RAID og
backup, så er backupen selvfølgelig beregnet til andre tilfælde
end lige en simpel diskfejl.

--
Kasper Dupont -- Rigtige mænd skriver deres egne backupprogrammer
#define _(_)"d.%.4s%."_"2s" /* This is my new email address */

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-06 11:11

Morten Bowman wrote:
> [...]
>
> Dem jeg er stødt på laver altid fortløbne filnumre og det kan godt
> tage tid at systematisere bagefter. Mp3 f.eks.

getdataback fra runtime.org

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-03-06 20:54

On Thu, 23 Mar 2006 11:11:12 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

>getdataback fra runtime.org

Jeg prøvede dette, men filerne var åbenbart så beskadiget at det ikke var
muligt. Det fandt alle 34 gb, men der kom ikke noget frugtbart ud af det.

Men fint program, thnx

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 23-03-06 18:08

Morten Bowman wrote:
> at systematisere bagefter. Mp3 f.eks.

Kan du ikke bruge id datafeltet i MP3?

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-03-06 20:54

On Thu, 23 Mar 2006 18:08:02 +0100, "Christian E. Lysel"
<sunsite.dk@spindelnet.dk> wrote:

>Kan du ikke bruge id datafeltet i MP3?

Nej kun på nogle ganske få. Men det er nu heller ikke mine egen.