E-Mail
webnoob 5265
Ændring af navn i "Fra" feltet i Outlook 2~
Fra : Morten

Dato : 20-03-06 14:55

I Outlook 2003 står der i "FRA-feltet" navnet på den person som mailen
kommer fra eller et firmanavn.

Hvor i Outlook kan jeg ændre, så når jeg sender en mail, at der i
"FRA-feltet" hos modtageren f.eks. står "Nybegynder" istedet for navnet på
mig "Morten Nielsen" ?

Morten

Fra : Else Holm

Dato : 20-03-06 16:34

Morten wrote:
> [...]
>
> Hvor i Outlook kan jeg ændre, så når jeg sender en mail, at der
> "FRA-feltet" hos modtageren f.eks. står "Nybegynder" istedet

Det gør du ved at gå ind i Funktioner > E-mail-konti > Få vist
eller rediger .... > Find den konto, det drejer sig om > Rediger
> "Brugeroplysninger: Dit navn" "Morten Nielsen" rettes til
"Nybegynder" > Næste > Udfør - så er afsendernavnet rettet.

--
Else

Fra : Morten

Dato : 21-03-06 09:53

> [...]
> eller rediger .... > Find den konto, det drejer sig om > Rediger
> "Nybegynder" > Næste > Udfør - så er afsendernavnet rettet.

Tusind tak for hjælpen, Else (kys på kinden til dig)

Morten