Suzuki katana der driller...
Fra : Sace

Dato : 20-03-06 13:07

Hej NG!

Jeg har mig sådan en Suzuki Katana LC fra 2003 (30 scooter)

Den starter som den skal, men jeg syntes den er begyndt at vibrere en
del under acc.. Hvad kan det skyldes? Rem, vario, ruller.. Hvad er mest
sansynligt?

Derudover er mit blinklys blevet mærkeligt. Når den går i tomgang
eller er stoppet, blinker det som det skal. Dog siger relæet en sær
lyd når det startes, eller man "skifter retning". Men når jeg kører,
blinker den hurtigere endn normalt. Hvad kan det skyldes? tænkte på
om spændingsregulatoren fejler noget, men er det så ikke underligt at
alt andet lys er helt normalt? Både kort lang bag bremse og speedo lys
fungere som det skal, og lyser samme styrke hele tiden.

Håber i kan hjælpe mig..

Mvh
Anders P