Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Forvirring af hvad der er rigtigt.
Fra : Hagar

Dato : 20-03-06 03:58

Hej i gruppen

Jeg står og skal have et nyt grafikkort, så jeg har fundet ud af at jeg i
grunden godt kunne bruge et Sapphire Radeon X800 GT, men, der kommer et men.
I følge testen her http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=4492 så er
det et pci-e, men på edbpriser.dk, der er det et agp kort
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159331 Er der en der har taget
fejl, eller er der lavet begge udgaver, jeg vil jo ikke bestille noget jeg
ikke kan bruge i min maskine.
Jeg skal bruge et AGP kort, og midlerne er ikke de store, så der kan ikke
blive tale om at også skulle have et nyt bundkort. Er der andre kort jeg
kunne kigge på i 1500 kroners klassen, og som er til AGP. Hvad med brugt,
kan man få noget i dag der kan hamle op med dette Sapphire Radeon X800 GT i
ydelse og ikke overstige 1500.- kroner ?
Det er til alsidig brug jeg skal bruge det, spil, grafik og kontor
programmer, men ikke til video redigering.

Hagar

Fra : kimila

Dato : 21-03-06 23:31

> [...]
> Det er til alsidig brug jeg skal bruge det, spil, grafik og kontor
> programmer, men ikke til video redigering.

GT versionen skulle være AGP, hvis det er en PCIe version mener jeg det
hedder noget med X først, f.eks XT eller XL.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk