Nummerpladers pacering.
Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 20-03-06 02:59

Skal bageste nummerplade sidde fast på bilen,
eller må den godt være monteret i en løs holder
med nummerpladelys, som kan monteres bagpå
bilen eller fastgøres bagved gods eller bagage,
som er placeret bagpå bilen?

Jeg ved godt at man kan få en rød 3. nummer-
plade, men er lovligt at bruge bageste nummer-
plade i stedet?

Keld Lergren Nielsen
"Det kan føre til de frygteligste ting, når folk, som ikke
er vant til det, tænker sig om."

Fra : Aksel

Dato : 20-03-06 17:47

"Keld Lergren Nielsen" <keld.l.n@grafisk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Keld Lergren Nielsen
> "Det kan føre til de frygteligste ting, når folk, som ikke

Nej, den skal være fastgjort på bilen.

Hilsen Aksel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-03-06 17:17

> [...]
> som er placeret bagpå bilen?
>
> Jeg ved godt at man kan få en rød 3. nummer-
> plade, men er lovligt at bruge bageste nummer-

Jeg mener at have set på motorkonteret i dag at den ekstra røde nummerplade
kun koster 110 kr.

--
Per, Esbjerg