Østrig i sommerferien
Fra : JMN

Dato : 19-03-06 17:16

Hej med jer

Vi skal i juli måned besøge noget familie nær Munchen
og tænker lidt på en lille afstikker til Østrig i den forbindelse.

Vi er mest til camping i mobilhome. Nogen der kan
anbefale noget i Østrig ? Vi har 2 teenagebørn med,
lidt vandland er ikke af vejen.

vh.
JMN

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-03-06 17:37

"JMN" <Guffe@guffe.dk> writes:

> Vi skal i juli måned besøge noget familie nær Munchen
> og tænker lidt på en lille afstikker til Østrig i den forbindelse.

Det kan jeg godt forstå. Jeg har selv lige bestilt en uge i Østrig.

> Vi er mest til camping i mobilhome. Nogen der kan
> anbefale noget i Østrig ? Vi har 2 teenagebørn med,
> lidt vandland er ikke af vejen.

http://www.beach.co.at/

Denne campingplads har jeg læst en del godt om, mens jeg har ledt
efter et godt hotel til os. Der er masser af vandremuligheder i
nærheden, det ligger ca. 60 km fra Salzburg og lige i nærhenden ligger
Forest Park, med masser af adrenalin-muligheder.
http://www.forestpark.rittisberg.at/

Vi har i hvert fald valgt det område som mål for sommerens ferie.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Asle Bjerva

Dato : 19-03-06 22:28

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Vi er mest til camping i mobilhome. Nogen der kan
> anbefale noget i Østrig ? Vi har 2 teenagebørn med,

Rett sør for grensen til Østerrrike etter grenseoverangen ved Garmisch
ligger en liten by som heter Ehrwald.
Derfra går det en kabinbane til Zugspitze, og ved dalstasjonen ligger det et
hotell/ campingplass med vannland.
Det er mange vandremuligheter og en tur opp på Tysklands høyeste fjell er
ikke å forakte.
http://www.ferienanlage-zugspitze.com/front_content.php?idcatart=205&site=camping&lang=10
--
Asle Bjerva, Oslo