batterier hvad skal man købe
Fra : GK

Dato : 19-03-06 15:05

hej er der nogen der har erfaring med batterier til scooter .. hvad skal man
købe for at det virker ..gider ikke købe et der kun holder et halvt år og
som ikke kan holde på strømmen og som knallerten ikke kan lade op under
kørsel

p.s Scooter Gilera Runner S.P H2o det køre bare ... Zooooommmm´´
mvh GK

Fra : thomas hove mikkelse~

Dato : 19-03-06 19:22

"GK" <GK@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kørsel
>
> p.s Scooter Gilera Runner S.P H2o det køre bare ...

så syntes jeg du skal købe dig et varta batteri det er nok dyrere end de
fleste men det holder længere

jeg ved det b.la kan fåes hos bak og uhrenfeldt autodele