Word 2003 / Skabeloner: Hviordan fjerner m~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 19-03-06 11:55

Word 2003 / Skabeloner: Hviordan fjerner man "helt og aldeles" alle de
forud-installerede skabeloner ???

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-03-06 13:15

Den 19 mar 2006 skrev Carsten Thomsen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Word 2003 / Skabeloner: Hviordan fjerner man "helt og aldeles"
> alle de forud-installerede skabeloner ???

Windows KotrolPanel, Tilføj eller Fjern Programmer, Microsoft Office,
klik på Skift, Tilfør eller fjern komponenter

Lars Klintholm

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 19-03-06 17:18

> Windows KotrolPanel, Tilføj eller Fjern Programmer, Microsoft Office,
> klik på Skift, Tilfør eller fjern komponenter

Hej!

Hvor ser du den?????

> Windows KotrolPanel, Tilføj eller Fjern Programmer

Så langt kan jeg godt komme hen

Ude i højre side er fanebaldet "Rediger eller fjern program" valgt

Jeg går ned på listen over programmer og markerer "Microsoft Office
Professional Edition 2003"

Her kan jeg ikke se et punkt der hedder Skift.... Hvor er det henne ?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-03-06 19:47

> [...]

> Office Professional Edition 2003"
>
> Her kan jeg ikke se et punkt der hedder Skift.... Hvor er det

Hos mig (Windows XP) kommer to knapper til syne: Skift og Fjern

Lars Klintholm

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-03-06 20:21

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Den 19 mar 2006 skrev Carsten Thomsen i
> dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hos mig (Windows XP) kommer to knapper til syne: Skift og Fjern
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Også her når man så vælger skift kommer
fjern program / reparer- geninstaler/
-tilføj fjern komponenter
Bjarne

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 19-03-06 20:28

Det er lidt underligt hos mig.... For jeg får ingen knapper frem!

Jeg har installeret mange programmer:
Jeg prøver at markere de andre programmer på listen.
Ved mange af programmerne komemr der ingen knapper fgrem.

Ved nogle enkelte kommer der enten en knap frem hvor der står
"Rediger/fjern"
eller der er to knapper hvor der på den ene står "Skift" og den anden
"Fjern"

Men ved de fleste programmer kommer der ingen knapper / valgmuligheder frem!

Og ikke ved "Microsoft Office Professional Edition 2003"

Er det ikke underligt?

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-03-06 21:04

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:dvkbbv$1tn0$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> frem!
>
> Og ikke ved "Microsoft Office Professional Edition 2003"

Jo det er
Den skal være helt ovre til højre når
du markerer Microsoft Office Professional Edition 2003.
Har du slettet de filer office normalt gemmer på harddisken?
Ellers smid CD'en i der får du de samme muligheder
så hut jeg hvisker
Bjarne

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 20-03-06 20:08

> Den skal være helt ovre til højre når
> du markerer Microsoft Office Professional Edition 2003.

De er der ikke! Og jeg har ikke slettet office-filer.
Jeg synes det virker mærkeligt! Det må være en indstilling i Windows.
Sprøger lige i en Windows-gruppe...

Hilsen
Carsten

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-03-06 19:51

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:dvk08o$1oo9$1@newsbin.cybercity.dk...

> [...]
> Professional Edition 2003"
>
> Her kan jeg ikke se et punkt der hedder Skift.... Hvor er det henne ?
Det kommer når du klikker på Rediger eller fjern program
Så kan du vælge fjern program / reparer / geninstaler/
tilføj fjern komponenter
Bjarne