Midifil søges - "Ved havet... ved havet" :~
Fra : Mark S.

Dato : 19-03-06 11:32

Jeg sidder og skal skrive en sang til et bryllup.
Denne skal gå på "Ved havet" af De gyldne løver.

Nogen, der ved hvor jeg kan hente en MIDI med melodistemmen til denne?

Pfh tak.
M.

Fra : Asger Lund Mikkelsen

Dato : 24-03-06 01:22

On Sun, 19 Mar 2006 11:32:00 +0100, Mark S. wrote:

> Jeg sidder og skal skrive en sang til et bryllup.
> Denne skal gå på "Ved havet" af De gyldne løver.
>
> Nogen, der ved hvor jeg kan hente en MIDI med melodistemmen til denne?

Originalen er på engelsk og hedder "The Sea Around Us". Du kan finde en
MIDI samt noder og den engelske tekst her:

http://sniff.numachi.com/~rickheit/dtrad/pages/tiSEAROUND;ttSEAROUND.html

Den er ikke /helt/ sådan som jeg husker den, men til dit formål er den vist
tæt nok på. Jeg håber der stadig er tid nok til at skrive sangen færdig,
inden brylluppet!

--
* erstat invalid med fm hvis du ønsker at e-maile mig.
* replace invalid with fm if you want to e-mail me.

Fra : Mark S.

Dato : 24-03-06 14:06

> [...]
> vist
> tæt nok på. Jeg håber der stadig er tid nok til at skrive sangen færdig,

Kanon. Takker
Den lyder ganske vist ikke 100% som de gyldne's version, men så længe
takterne passer, så går det sagtens.
Og, ja, der er masser af tid - det er først til august.

M.