CPI Popcorn El-start problem
Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 19-03-06 10:10

Spritnyt og fuldt opladet batteri , klikker start-relæ når jeg prøver at
bruge denne , med kickstart , starter den med det samme - har lige haft
starteren af og skilt den ad samt renset kullene , testet starteren på en
batterioplader med 6v og den kørte fint - tilbage på scoot , monteret det
hele og relæ klikker stadig......er vi enige om at det så må være relæet der
er defekt?

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : KubikH

Dato : 19-03-06 12:10

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele og relæ klikker stadig......er vi enige om at det så må være relæet

Eller forbindelsen fra relæet og ned til starteren, eller stelforbindelsen.
Prøv med en pære og et par ledninger, imellem - på batteri og ledning fra
relæ.
Så skal den lyse når du trykker. Gør den det er relæ ok.
Prøv bagefter mellem stel på starter og samme ledning på relæ.
Intet lys .. ingen stelforbindelse.
Kan ikke lige huske om en CPI har en seperat stelledning til starter, eller
skal denne også checkes.
Mvh
niels