Hjælp til at finde plade
Fra : Tømreren

Dato : 18-03-06 19:56

Jeg skal give en god ven en cd i gave,men hvad??
Han er til Rammstein,Desturbed(eller hvad de hedder),life of agany,Red hot
chillipeppers osv.

Håber i kan hjælpe

Mvh
Tømreren

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-06 21:16

Tømreren wrote:
> Jeg skal give en god ven en cd i gave,men hvad??
> Han er til Rammstein,Desturbed(eller hvad de hedder),life of agany,Red hot
> [...]

Disturbed's seneste '10.000 Fists' er en ganske udemærket plade.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-03-06 23:11

On Sat, 18 Mar 2006 19:56:29 +0100, Tømreren wrote:

> Jeg skal give en god ven en cd i gave,men hvad??
> Han er til Rammstein,Desturbed(eller hvad de hedder),life of agany,Red hot
> chillipeppers osv.

Det er lidt bredt, selv om det er i den hårdere genre. Men hvis han kan
lide Rammstein kan han muligvis også lide Laibach, prøv f.eks. Laibachs
"Nato" eller "Kapital" hvis din lokale forhandler vel og mærke har dem på
lager.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 19-03-06 14:06

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal give en god ven en cd i gave,men hvad??
> Han er til Rammstein,Desturbed(eller hvad de hedder),life of agany,Red hot
> [...]

Nu-metal bands som KoRn, Static X, Papa Roach... kort sagt...
Brug google og søg på nu-metal ELLER metal+lort så skulle du få en fin
liste.

Her kan du læse om en masse bands og om "genren"
http://en.wikipedia.org/wiki/Nu-metal