Gran Canaria
Fra : Bent Skogemann

Dato : 18-03-06 17:15

Hej gruppe

Jeg har tidligere fået svar på spørgsmål omkring ture m.v. og tak for
dem.....
Nu vil jeg gerne spørge om der er nogle der ved hvor der kan downloades
vejkort / bykort over Gran Canaria. Jeg har søgt i google m.fl., men synes
ikke rigtig at der er noget brugbart hvis forslag evt. kunne suppleres med
forslag til spændende bil-ture/udflugter..ville det være helt perfekt.
mvh
Bent S.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-03-06 20:42

Den Sat, 18 Mar 2006 17:15:27 +0100, skrev Bent Skogemann :

> Nu vil jeg gerne spørge om der er nogle der ved hvor der kan downloades
> vejkort / bykort over Gran Canaria. Jeg har søgt i google m.fl., men synes
> ikke rigtig at der er noget brugbart

Jeg kan finde masser af kort, så spørgsmålet er vel hvordan du definerer
"brugbart".

--
Kent Oldhøj

Fra : deepbluesky

Dato : 18-03-06 22:42

Bent Skogemann skrev:

> [...]
> med forslag til spændende bil-ture/udflugter..ville det være helt perfekt.

Hej Bent.
Her er et par links, der vist dækker det meste af det, du spørger om:

http://www.grancanaria.com/patronato_turismo/9633.0.html

http://www.canaryforum.com/gc/smallmap.html

Mvh
JAF

Fra : SMC

Dato : 22-03-06 19:20

> [...]
> ikke rigtig at der er noget brugbart hvis forslag evt. kunne suppleres med
> forslag til spændende bil-ture/udflugter..ville det være helt perfekt.

Prøv gåturen til Roque Nublo, og vej nr. GC-210 fra midten af øen til San
Nicolas på vestkysten. Det er en fantastisk vej.

Finn

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 23-03-06 15:18

Prøv evt. på www.maporama.com - her kan du planlægge ruter m.v. - Jeg er
sikker på de også dækker Gran Canaria.

En tur til Mogan kan helt klart anbefales - hyggelig by der er knapt så grim
som turistfælderne i Puerto Rico og Playa del Ingles.

On 22/03/06 19:19, in article
44219555$0$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk, "SMC"

Fra : Bent Skogemann

Dato : 26-03-06 10:09

Takker for alle svarene og forslagene...

mvh. Bent S.