Erfaringer med CounterSpy??
Fra : Peter Jensen

Dato : 18-03-06 11:57

Jeg har haft installeret CounterSpy, men efter installationen kunne maskinen
ikke lukke ned fordi programmet moniterer "executables". I følge supporten
skulle denne funktion bare disables, men så synes jeg at noget af ideen går
tabt. Tempfiler skulle også kunne slettes, men dette virker heller ikke.

Programmet bliver rost til skyerne her og der - er der nogen som har
erfaringer med dette stykke software?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : John

Dato : 18-03-06 13:37

"Peter Jensen" skrev i en meddelelse

> Programmet bliver rost til skyerne her og der - er der nogen som har
> erfaringer med dette stykke software?

CNET, 188 brugeres kommentarer:
http://www.download.com/CounterSpy/3640-8022_4-10462732.html?tag=tab_ur

Mvh John

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-03-06 15:04

> CNET, 188 brugeres kommentarer:
> http://www.download.com/CounterSpy/3640-8022_4-10462732.html?tag=tab_ur
>
> Mvh John

Ja, det har jeg også læst, men har nogen prøvet programmet "på egen krop"?

--

Venlig hilsen
Peter Jensen