Geforce 7800GT flimmer ..
Fra : CC

Dato : 17-03-06 22:07

Når jeg spiller spil så som Quake 4 eller andre spil hvor man drejer rundt
flimmer mit billede som om det bliver revet i stykker ....vertikal sync er
sat til on ...
Min skærm er en ældre CRT fra Acer og køre med 75 hz ....
Opløsning i spillene er på 1074x764 alt slået til og 4x rensning .... Hvad
sker der ??? er det mit hardware eller skærmen der er noget galt med ?

Amd 3700+
Geforce 7800 gt inno3d
Corsair 1 gb 1024-3200
Asus A8N sli-premium
Maxtor 160 gb S-ata 300
Audigy 2 zs

Fra : Marni

Dato : 20-03-06 11:14

"CC" <clauschristiansen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Opløsning i spillene er på 1074x764 alt slået til og 4x rensning ....
> Hvad sker der ??? er det mit hardware eller skærmen der er noget galt med

Prøv at checke Vertical sync igen.
Både i grafikkortet og spillets settings.

Marni.