Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GF6600 problem
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 21:25

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at montere et ASUS GeForce 6600 AGP i en Acer Power
S280.

Når jeg starter maskinen op lyder der bare en konstant høj hyletone.

Jeg har nu monteret et ASUS Radeon 7000, som maskinen accepterer uden
videre.

Førstnævnte er et AGP x4 / x8 kort og sidstnævnte er et AGP x2 / x4 kort og
AGP bus hastigheden i computeren er iflg. ACER AGP x8

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-06 17:40

Jeg tror grafikkortet må være defekt, har nu prøvet det i flere forskellige
computere, og det får computeren til at udstøde en konstant hyletone ved
opstart.

Har også prøvet flere forskellige grafikkort i ACER computeren, godtnok alle
med Radeon chipset, men de virker alle.

Med venlig hilsen Martin

Fra : OliMic

Dato : 18-03-06 18:10

Og du har husket, at sætte strømstikket i kortet?